L4r5 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Har du rukket å bryte noen nyttårsforsett? Personlig skulle jeg ha slutta å røyke , og begynt å trene. men den gang ei... Endret 18. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Nopes. Kanskje fordi jeg ikke hadde noen. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har ikke brutt noen enda Har et mål, og det går på fram Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har tenkt å ikke spise noe snop med sukker i i hele år, utenom i påske/jul. Klarte det i hele 2003 og halve 2004, skal nok klare det i år også Hadde også tenkt å kutte ned på chips og brus, men den er nok litt mer usikker Har ikke brutt noen løfter utenom det. Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Brutt alle: Jeg skulle ikke begyne og snuse, men det gjorde jeg jeg skulle ikke bli fristet til og kjøre moped før jeg fikk lappen, men det gjorde jeg holde rommet ryddigt, men nå ser det ut som etter hirosjima Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Neh, men jeg hakke blitt god med USP enda. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Brutt alle:Jeg skulle ikke begyne og snuse, men det gjorde jeg jeg skulle ikke bli fristet til og kjøre moped før jeg fikk lappen, men det gjorde jeg holde rommet ryddigt, men nå ser det ut som etter hirosjima Hvordan er det _mulig_ å begynne å snuse om man ikke har lyst? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Hvordan er det _mulig_ å begynne å snuse om man ikke har lyst? prøvde en gang, og det var godt Endret 18. januar 2005 av -=CH=- Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Vel, løftet som jeg bryter omtrent 5 minutter over 12 hvert år er å slutte å bite negler. De ser for øyeblikket f*** meg ikke ut Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ikke brutt, heller utsatt...... skulle begynne å pumpe men fant ut at jeg må jogge bort et par kilo først så jeg har ikke begynt ennå, men planlegger å bynne om non uker..... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Hvordan er det _mulig_ å begynne å snuse om man ikke har lyst? prøvde en gang, og det var godt snus er aldri godt første gang...... iaffal ikke om det er general e.l med mye nikotin..... alle blir kvalm da..... ps: kanskje ikke hvis du røyker fra før men få går over fra røyk til snus Endret 18. januar 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 snus er aldri godt første gang...... iaffal ikke om det er general e.l med mye nikotin..... alle blir kvalm da..... ps: kanskje ikke hvis du røyker fra før men få går over fra røyk til snus har ikke røyket fra før av, aldri prøved å røyke en gang, men snus va godt Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Bestemte meg for å ikke ha noe så jeg slapp å bryte det Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 snus er aldri godt første gang...... iaffal ikke om det er general e.l med mye nikotin..... alle blir kvalm da..... ps: kanskje ikke hvis du røyker fra før men få går over fra røyk til snus har ikke røyket fra før av, aldri prøved å røyke en gang, men snus va godt ossn merke på snusen? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 snus er aldri godt første gang...... iaffal ikke om det er general e.l med mye nikotin..... alle blir kvalm da..... ps: kanskje ikke hvis du røyker fra før men få går over fra røyk til snus har ikke røyket fra før av, aldri prøved å røyke en gang, men snus va godt ossn merke på snusen? General Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Hadde ingen, for jeg vet at jeg aldri klarer å holde de. Men jeg har drukket mindre brus, mindre snop, og sovet mer( + - ) også har jeg begynt å jobbe litt mer med skolen. EDIT **** Hvis ingen forstod det, så er det ikke noen nyttårsforsett, men bare slike "prøv-å-gjør-dette"-ting Endret 19. januar 2005 av Carrox Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg husker ikke alle, men har ihvertfall ikke brytt noen enda. Listen min var laaaaang... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg skulle trene mer, det har jeg begynt med. Jeg skulle spise sunnere; vel, det har gått heller dårlig. Jeg skulle bli flinkere på skolen; og det går supert Så har brutt èn, man kan jo rette opp i den nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå