Håvard Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ja.. Som skat, så skal jeg ha ny musematte, og lurer på tips. Har sett veldig mye på Icemat, og synes de ser - og føles gode ut, men.. har også hørt mye posetift om fUnk mattene. Er det noen som har noen tips? Tenkte på denne sammen med denne musa. Blir det et godt valg? (har ikke kjøpt mus enda, så håper på tips til den å!!!) Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 NEI å NEI å NEI;) nei jeg ville gått for den Musa ja, har den og den er nydelig.... Musematter jeg kan anbefale er Corepad og Steelpad S&S! Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ville gått for Razor mus Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 har hørt mye bra om den, men også mye dårlig... sånn som for eks at den har stor plastfølelse og begynner å knirke etter bruk! MX510en er helt knirkefri, og solid som en murstein! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Icemat kan ødelegges... Noen klarte å slå sund icemat'en til bruttern på fest.... (Faens fjortisser) Men musa er knall.. har mx500 selv og er svært fornøyd. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 jepp... og icemat, er dårlig, dårlig respons og bråker som fa**!!! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Corepad er vannvittig bra, behandlet glass ja... Den er mye bedre i spille en filmatta, det skal jeg love deg! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3055 <-- kongemusmatte. lav og god for håndleddet Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Den er deilig... Har ein slik ein som eg kjøpte på elkjop for 50 kr Har ikkje lyst å legge den matta på hylla Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Hadde stoff musematte før... De er ikke no bra når de er slitt... Da detter liksom det øverste laget med stoff av Derfor tengte jeg å prøve metall eller glass. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Av metall/glass musemattene, tror jeg at Corepad Magna er best. Men du kan også ta en titt på Q-Pad, som er laget i tøy. Den er veldig slitesterk. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 De må ha musematta på komplett. jeg skal bestille musa fra komplett, og gidder ikke å betale frakt bare for musematta Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Den nye Razer med Steelpad S&S Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Gå får Razers nye mus som er så evig bra. Jeg ville ha valgt Corebad, SteelpadS&S, Qpad eller Exactmat som musmatte. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Razer Diamondback er den desidert beste musa, sier noen noe annet, spy på dem. Du kan lese rundt om kring på tester osv, dimanodback slår logitech MX510 på 99% av det du finner, det er ikke uten grunn. Av musematter fins det 4 forskjellige typer å vurdere, her er de beste i sin klasse: Glass: Corepad magma Plastikk: X-ray Thunder9 Tøy: Q-pad Metall: Razer Exatmat Håper du ble litt klokere Både Diamondback og Q-pad selges på komplett, go 4 it! Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Diamondback med Qpad Lowsense Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg er kongelig fornøyd med kombinasjonen Razer Diamondback og IceMat (gjennomsiktig). Tenkte bare jeg måtte legg til dette, siden folk påstår at Diamondback-musa er dårlig. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har steelpad 4d selv og den er veldig fin.. du merker forskjellen godt. Det følger med anti-skli matte og teflon-tape til å ha på "knottene under musa" Husk å ta av de originale "knottene". Det funker som en "senking" av musa, og den plir mer presis. (kun optisk mus) Er på utkikk etter en ny optisk mus selv (IKKE trådlås) Anbefalinger?? Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har selv MX510, Razer Dimondback, Q-Pad og func. Er ikke i tvil når jeg sier at Razer Dimondback på Q-Pad knuser alt jeg tidligere har prøvd av mus og musematter ned i støvlene. MX510 er ikke engang i nærheten. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Razer mus, og fUnc, eller corepad Du kan sjekke litt på www.maxfps.se "musmattor" e.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå