Gå til innhold

Battlegrounds Part II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm.... håper BG blir bra, men har faktisk troen på at folk heller kommer til å holde seg til å raide byer på "the old fashioned way" istede for et "arena". mye kulere å drepe folk når de minst forventer det slik at de blir forbanna :D

Raids er jo bare artig ... som i går kveld når ett full lasta raid party inntok westfall [server 5] og gjorde narr av de som var der inntil de med høyere level annkom senen og slaget begynte.

Lenke til kommentar
Jeg er vel den eneste som ble skuffa, men jeg gleder meg skikkelig. Ble bare litt skuffa etter å ha lest part 2.

Det kan være greit å komme med en begrunnelse eller to ;)

Jeg kan ikke si at det var positivt eller negativt i forhold til det jeg visste om Battlegrounds, bra blir det uansett.

Lenke til kommentar
Men litt kjipt at en ikke får noe annet enn honor points for å vinne.

Burde vært slik som i Dark Age of Camelot, hvor man har fått x antall Realm points for å drepe en motstander.

Med Realm Points kan man så "kjøpe" skills som man tjener på i PvP. (Omtrent slik som Talents er i WoW nå. Måtte jo selvsagt modifisert det litt :p)

Det er som du sier, litt dumt at man ikke har så grusomt mye å tjene på PvP.

Det er PvP som redder et spill i det lange løp, in my humble opinion :)

Endret av Naits
Lenke til kommentar
Satser på at de har et skikkelig system sånn at det ikke er nesten umulig å vinne etter å ha tapt (mister jo alle stedene/byggningene).

Men litt kjipt at en ikke får noe annet enn honor points for å vinne.

Er det ikke sånn da at når et lag vinner så blir battlegrounden deres, da kan de utforske den og drepe beasts og finne kraftige og sjeldne items rundt om på hele battlegrounden.

Fra part 1

The middle of the map is basically a hotbed of conflict. Off to one side is a freezing cave where ruthless ice trolls reside. Within this lair, we're placing some elite loot: gear that players will be dying to acquire. However, with such incredible loot comes commensurate danger, not only from the residents within, but also from opposing players who might also come searching for treasure.

Fra part 2

Battlegrounds, though, are a dynamic system, and so the conflicts therein will continue to rage back and forth even after a winner is declared. For the next few hours after your side scores a victory, the opposition will have no NPC troops to help them. That will give you greater control over the zone and the ability to fully explore Alterac Valley with confidence.

Endret av ÖzzY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...