magnarl Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg vurderer å bygge mitt eget rackskap, men har ingen anelse om hvilke mål som skal brukes eller hvordan et rackskap ser ut i detalj. Er det noen her som vet om en tegning, manual, ett eller annet med mål og beskrivelse på hvordan man lager sitt eget rack skap? Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg vil tro at du finner noen tegninger på Rittal.no eller Knurr.no. Hotlink Lenke til kommentar
magnarl Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Nja, tenkte mer på detaljert informasjon. Omtrent som et byggesett Men det finnes sikkert ikke noe sånt :\ Lenke til kommentar
fredster Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Veeeel, det finnes, men jeg husker ikke hvor jeg så det. Jeg skal ta en nærmere kikk på noen av brosjyrene til Schroff sine rack som vi selger på jobben (Elfa). Jeg VET jeg så noe for bare et par dager siden. I mellomtiden kan du se om vedlegget kan forklare deg litt mer om hvordan et skap er satt sammen. Det er uten avstandsmål, men det er alt jeg kan hjelpe med akkurat nå. Håper det er til hjelp ! Tekniske_spesifikasjoner_p__rackskap.doc Endret 20. januar 2005 av fredster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå