Gå til innhold

seriøse fps problemer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hee. ja når har jeg sat alt på default. har ca 60 fps hele tia, litt under :p

funker ikke det som står i den stickien! hehe :p

Og pc Specs da?.. Du kan jo ikke regne med at alle får 99 fps, hardware'n din må jo tillate det.. Har du et 32 mb skjermkort så kan du glømme 99 fps vettu..

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Søke?? det ligger en sticky øverst i counter-strike forumet kalt; "Hvordan få 100 fps" :roll:

Hva med å faktisk lese innlegget før du svarer?

 

så prøvde jeg noe av det som er nevnt i " hvordan få 99 fps" men nå har jeg bare 20 fps

 

Og til svar:

Kan du utdype hva du prøvde i stickyen?

Lenke til kommentar

der har tar du veldig riktig! :p er ikkeno pro.. men det hadde vert morro å hatt 99 i fps :p tok stress test på source hadde rundt 30.. det kan da ikke være normalt? :(

 

 

EDIT

 

15 fps har jeg i spillet.. kan bli litt "laggete" når det er mye som skjer

Endret av `Cinimoe`
Lenke til kommentar

Vsync hjelper ikke i fakta, du kan oppnå akkurat det samme med Vsync på.

Jeg tar forresten utgangspunkt i at du hadde mer fps før, og ikke om du kan eller ikke kan få 100 fps.

 

Du kan jo eventuelt prøve og slette configen (ta backup av den hvis du vil). Hvis problemet er CS-relatert, hjelper det ofte.

Lenke til kommentar
QUOTE (*Thug*)

Søke?? det ligger en sticky øverst i counter-strike forumet kalt; "Hvordan få 100 fps" 

 

 

Hva med å faktisk lese innlegget før du svarer?

 

 

Jo takk, det har jeg da gjort, poenget var bare at det ligger så mange tråder angående dette, at det skulle ikke være verdens vanskeligste oppgave å få det søkt fram selv. skjønner du ikke dette, kan du vel bare søke selv og ta copy-paste.

Lenke til kommentar

For å svare...: Avinstaller cs/steam og innstaller det igjen. Det er ikke mye annet man kan prøve hvis du har gjort alt i "99 fps tråden"

 

Du kan oxo laste ned TuneUp og la den søke etter feil som gjør at pcen oppfører seg rart. Bruker det programmet selv hele tiden. Veldig fornøyd med det.

 

Edit:bruke tuneup først da ;) Funker ikke det kan du avinnstallere. Men det skjønte du vel :!:

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...