Tøyte Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg kjører WinXP, det som er viktig i windows os er "ALT" knappen. Så det er synd den ikke funker på keyboradet mitt. Så kan jeg få frem CTRL+ALT+DEL på en annen måtte???????????? Eventuelt flytte ALT knappen. Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 ALT-knappen funker ikke? virker ALT GR-knappen din da? den funker på samme måte som ALT, stort sett. hva med å bare kjøpe seg et nytt tastatur? ca 300-1000,- avhengig av merke og kvalitet ctrl + alt gr + del :smile: Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Knappen funker av og til. Men ikke nå. Og nei ikke alt knappen da hadde jeg ikke hatt noe problem. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Du får fram et virtuelt tastatur hvis du trykker "Windowsknappen" + "U" Har ikke satt meg inn i alle funksjonalitetene, men det finner du nok ut av :smile: Sveinl. _________________ Mine hardwarespesifikasjoner [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-06-13 22:30 ] Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Har prøvd det virket ikke. Lenke til kommentar
eivtorg Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hvis det er windows task manager du er ute etter kan du trykke control+shift+escape. ET Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå