bowelripper Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Har en A4Tech RP-649UP optisk, trådløs mus. Jeg reinstallerte Windows XP i går, og nå hender det ofte at jeg får dobbeltklikk selv om jeg trykker bare én gang. Meget irriterende. Dette skjedde innimellom før reinstallasjonen også, men på langt nær så ofte som nå. Jeg kan sikkert prøve å installere driverne på nytt og se om det blir noen forandring, men tviler på at det kommer til å hjelpe. Er det noen andre som opplever dette med sin mus? (Er det et vanlig problem?) Endret 18. januar 2005 av bowelripper Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Kontroll Panel, Mus: Innstilling for Double-click speed. Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Nei, det har ikke med det å gjøre. Det skjer ikke hvis jeg setter 'main button' til å være høyre knapp (istedenfor venstre). Det er nok musa som klikker, rett og slett. Hehe ... Opplevde noe av det samme med min forrige A4Tech-mus. Kanskje på tide å bytte merke. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Ja A4-tech er jo ikke akkurat musenes Rolls Royce (vet ikke hvordan det skrives ) Endret 21. januar 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå