mosher Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Har noen prøvd å ta backup med Ghost når man kjører Win2k med NTFS. En vanlig boot disk til 98/me klarer ikke å finne NTFS pratisjonene, det er forsåvidt greit. Men når jeg lager en boot disk gjennom Ghost, så kan jeg ikke lagre til andre partisjoner, bare til cdr, nettverk, usb og annet dill. Å lagre en heil backup av c via usb eller LPT er vel rimelig nytteløst. Cd-r er vel et alternativ, men kunne tenkt meg bare å ha hatt den liggende på en annen HD. Noen som har prøvd dette og fått det til å funke? Er det noen prog jeg har oversett. Har prøvd en del saker, men like forbanna vil det ikke funke Mosher Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Du trenger en FAT partisjon å lagre på. Jeg har avsatt 10 - 15 GB til en egen partisjon bare for Ghost. Har ellers hørt at siste versjon Drive Image skal kunne skrive til NTFS. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Det går vel fint å skrive til fat32 å? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg pleier å si FAT når jeg mener FAT16 og FAT32. Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Du kan også bruke NTFS4DOS til dette. Lenke til kommentar
llBeOS Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Med Ghost og MBRTool kan du ta backup av hva som helst av partisjoner , for MS-os'es så holder det med ghost, annet os (ie Linux,unix,beos,atheos,qnx,,,,) kjør sector by sector copy med ghost, og back-up MBR + Track 0 med mbrtool. 100% sikkert. http://mbrtool.tiscaliweb.nl/ Mvh BeOS Rulez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå