Zic0 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg tok å la inn den nyeste firmwaren på min Asus Wl-500g, og restarter routeren. Problemet ble nå at jeg ikke får gå inn på routeren igjen med min standard uendret bruker/pass (admin/admin). Jeg brukte denne fila her. wg01090207_WL500g_EN.trx Vet noen om de har byttet eller no? Lenke til kommentar
Helt Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Sleit litt en gang med den jeg også. (var forresten på en defekt router). Men uansett så var passordet og brukernavn blitt byttet fra admin/admin til (ingenting)/admin, det var ikkeno brukernavn lissom... Veit ikke om det bare var fordi min var defekt, men du kan jo alltids prøve. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 takkk det fungerte. Betyr det at den ikke ble velykket? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 For dere som bruker WL-500G Bruk custom firmware herifra -> http://wl500g.dyndns.org/ Er en god del mer oppdatert en asus sine egne. + de er bygd på asus sine. Man får fortsatt helt lik web interface + at man kan telnete til routeren,og kjøre div linux greier på den. Min funka ihvertfall veldig mye bedre med siste custom firmware en med asus sin siste.. miracl Lenke til kommentar
Asak Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Sleit litt en gang med den jeg også. (var forresten på en defekt router). Men uansett så var passordet og brukernavn blitt byttet fra admin/admin til (ingenting)/admin, det var ikkeno brukernavn lissom... Veit ikke om det bare var fordi min var defekt, men du kan jo alltids prøve. takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå