HeSR Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Pc`n min restarter seg når jeg spiller spill. I spill som generals tar det et halvt "game" før pc`n slår seg av og når den slår seg på igjen, henger den i "Posten". Jeg finner ikke ut hva det er og jeg setter stor pris på om noen kan hjelpe meg. Jeg har funnet ut at det ikke er skjermkortet eller ram som er problemet, ettersom jeg har prøvd å sette inn annen ram og skjermkort. Cputemperaturen er ca. 52 grader når jeg spiller. Jeg kjører nå dette systemet: MSI K8N NEO2 PLATINUM S939 AMD Athlon 64 3500+ TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Sapphire x800pro Alt er nytt, men jeg har lyst til å bytte hovedkortet hvis jeg ikke finner noen annen feil. Har noen et forslag om hva dette kan være? Lenke til kommentar
Dekanus Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Strømforsyningen? Dekanus Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) TwinMOS ikke er brukbart i høgytelsesystemer.... Main Memory....DIMM Module Combination ....MSI Reminds You... Finn riktig minne: Her er hva OCZ sier Her kan du navigere deg fram til Crusial sin anbefaling... Her kan du navigere deg fram til Corsair sin anbefaling... Og her kan du navigere deg frem til hva Kingston anbefaler... Edit: Når riktig minne er på plass må C: formateres. Endret 19. januar 2005 av sveinsel Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Ja du har nok valgt feil minne du! Har samme kort selv og bruker Corsair ram og det funker fint. Geil har en betjent av meg, og funker fint det også. Endret 19. januar 2005 av Blacki Lenke til kommentar
HeSR Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Strømforsyningen? Dekanus jeg har en CTW 550w Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Prøv med lavere minnehastighet og høyere timings. Lenke til kommentar
HeSR Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 jeg har allerede prøvd å bytte ram. Jeg lånte Corsair ram`en til en kamerat som er corsair. Hadde fortsatt det samme problemet Lenke til kommentar
HeSR Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 kan det være en feil med hovedkortet? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg har allerede prøvd å bytte ram. Jeg lånte Corsair ram`en til en kamerat som er corsair. Hadde fortsatt det samme problemet Var vel Corsair Value det da..... Lenke til kommentar
HeSR Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 jeg har allerede prøvd å bytte ram. Jeg lånte Corsair ram`en til en kamerat som er corsair. Hadde fortsatt det samme problemet Var vel Corsair Value det da..... Nei ikke value. Geil Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg har allerede prøvd å bytte ram. Jeg lånte Corsair ram`en til en kamerat som er corsair. Hadde fortsatt det samme problemet Var vel Corsair Value det da..... Nei ikke value. Geil Corsair Geil ? Jou det høres "betryggende ut. Så er saken at hvis Windows har vært satt opp med dårleg RAM må man formatere C: etter at man har satt inn god, for å få stell på ting. Lenke til kommentar
HeSR Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 hehe ja vet... trodde det var corsair.. men har ikke prøvd å formatere etter jeg satte det inn. Sendte inn hovedkortet i morges. de skal sjekke det på mpx, så får jeg bare håpe at det er det. hvis det ikke er hovedkortet som er feilen så får jeg prøve det. Lenke til kommentar
HeSR Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har funnet ut at Hovedkortet ikke støtter Geil ram`en jeg prøvde heller. Jeg skal heller prøve å kjøpe ny ram. Takk for hjelpen Denne tråden er avsluttet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå