kannadaman Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Er lei av mitt Dell kabinett og tenkte å prøve meg på å bygge et kabinett i tre. Har veldig liten erfaring med det å lurer først på hva slags materiale jeg bør bruke?? Tar også veldig gjerne i mot andre tips angående å bygge trekabinett! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Se i "Worklog" kategorien her, der er det mange som lager/har laget tre kabinetter. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Finèr eller mdf + plexi skal visst funke fint. Lenke til kommentar
eXX0n Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Er lei av mitt Dell kabinett og tenkte å prøve meg på å bygge et kabinett i tre. Har veldig liten erfaring med det å lurer først på hva slags materiale jeg bør bruke?? Tar også veldig gjerne i mot andre tips angående å bygge trekabinett! Hvorfor ikke modde det kabinettet du har... kabinettene til Dell er jo ikke akuratt fine.. så det ville vært en fin utfordring å modde det da... Endret 19. januar 2005 av eXX0n Lenke til kommentar
kannadaman Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Ja, det hadde vært kult, men det er jo et et plast lag og et metallag så jeg tror det vil bli litt flisete når jeg evt skal sette inn plexi, har du noen forslag på hva jeg skal bruke å skjære med eller noen andre ideer på hva jeg kan gjøre?? Takk for alle svar Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det som blir flisete kan du bare pusse vekk med fint sandpapir Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Asså.. å modde et kabinett blir ikke like bra som sitt egent =) ;D <Nudle> Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Asså.. å modde et kabinett blir ikke like bra som sitt egent =) ;D <Nudle> Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg bruker hobby plater til å bygge av (2cm tykk) Men kryssfinner er å annbefale. BTW. Bygg selv.. ikke mod en dell, det er bare ikke bra. Og om du bygger et eget, så slipper folk å se at du har en dell Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Asså.. å modde et kabinett blir ikke like bra som sitt egent =) ;D <Nudle> For det kommer jo ikke an på hvem som skal lage kabinettet. Lenke til kommentar
kannadaman Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Tror jeg bygger et sjøl av kryssfinér og plexi:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå