And.rs Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Noen som har forslag for program som jeg kan laste ned fra internett som har en funksjon så jeg kan gjøre bilder mindre? Og i såfall noen som gidder å sette opp hvordan man gjør det i dette programmet? Takker for alle som svarer Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Noen som har forslag for program som jeg kan laste ned fra internett som har en funksjon så jeg kan gjøre bilder mindre? Og i såfall noen som gidder å sette opp hvordan man gjør det i dette programmet? Takker for alle som svarer Eller bruke paint.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Eller bruke bilderedigeringsprogrammet som følger med skanneren. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Eller bruke bilderedigeringsprogrammet som følger med skanneren. Kanskje han ikke har scanner? Eller, ikke alle scannere har den programvaren.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Eller bruke bilderedigeringsprogrammet som følger med skanneren. Kanskje han ikke har scanner? Eller, ikke alle scannere har den programvaren.. Nei, men det kan jo hende han har scanner og programvaren. Det er jo ikke sikkert han har paint. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Linky Så vanskelig var det vell ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå