Gå til innhold

Windows Media player "går ut av" fullskjerm modus

thotta

Anbefalte innlegg

Har fått et problem med filmtitting på den nye maskinen min.

Etter å ha sett på film i fullskjerm modus i en ti minutters tid, normaliseres plutselig vindustørrelsen av Windows

Media player og det blir et normalt vindu på desktopen (altså, ikke minimert ned på verktøylinjen,

men den er plutselig ikke MAXIMERT lenger).

Jeg har WinXP pro, med mediaplayer 9 (det er vel siste versjon såvidt jeg vet).

Har aldri hatt dette problemet før, derfor mistenker jeg litt at det kan ha med det nye trådløse tastaturet/musen å gjøre.

Jeg har Logitech DiNovo (bluetooth teknologi).

Kan dette finne på å sende noen kommandoer uoppfordret?

Noen som har opplevd noe liknende, eller hørt om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah.. når jeg benyttet meg av "check for updates" funksjonen i WMP, fikk jeg beskjed om at jeg hadde siste versjon av WMP series 9.

Jeg antok dette betydde at jeg hadde siste verson. Men som du sier, jansl129, det er kommet versjon 10. (takk for det :thumbup: )

Jeg lasted ned, og installerte... håpefull... men nei, akkurat samme problemet fortsatt :thumbdown:

Det viser seg at det tar ganske nøyaktig ti minutter før dette skjer.

Mine mistanker om at det er tastatur/mus som er skyld i dette ble på en måte styrket.

(Kanskje en form for forbindelse som går i dvale etter ti minutter med inaktivitet. :hmm: )

Vinduet endrer faktisk ikke størrelse, men selve film-visningen går bare ut av fullskjerm-modus.

Skal se om jeg får testet med annet tastaturm/mus.

Ingen andre som har opplevd dette? Har vurdert annen spiller, men jeg er liker faktisk WMP til filmvisning :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...