danielsn Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Tengte på å bytte ut den "plata"som sitter oppå drevene i dataen min med et plexiglass ol. Så det jeg lurte på var om noen viste om det er noen problemer jeg bør være "forbedt" på. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 du kan jo ta en titt her Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Tror jeg ville vært rimelig påpasselig med å ha backup av dataene ihvertfall. Skal vel ikke mye til før litt støv sniker seg inn under ombyggingsprosessen. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Snakker han ikke om brønn-deklser? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Snakker han ikke om brønn-deklser? Det er godt mulig - antok at han ville gjøre harddiskene sine 'gjennomsiktige' jeg. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Snakker han ikke om brønn-deklser? Tengte på å bytte ut den "plata"som sitter oppå drevene Tror han mener cd rom, hdd ol. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvis det er harddisk han mener, som oftest blir kalt drev. Kan han lese det på norsk her. Men lest nøye, selv om det ble pent, funket ikke Harddisken etter på. Tror sjansen for å lykkes er liten. Er det DVD/CD rommene har jeg ikke lest noe. Hvorfor ikke tipse Overklokking.no, kanskje de kan gjøre ett forsøk? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Det er harddisken jeg tengte på... Har et helt gjennomsiktog kabinett, som egentlig ikke kan gjøres noe med. Derfor bestemte jeg meg for å prøve meg på hdd´en Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Helt ærlig. Ikke prøv det. Bytte plater på harddisk asså. Sjansene er liten for at harddisken skal fungere 100% etterpå. Er en grunn til at det er helt støvfrie rom de lager harddisker i Kan jo legge sotete papir (solpapir eller noe slik, vet ikke hva det heter) rundt hele kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå