iver89 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 oooh, har noen å legge til: * å finne pink floyd - dark side of the moon, relics, works, og the wall LPene * å finne led zeppelin - coda, og houses of the holy ligge under Lenke til kommentar
riktig Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Tja.. Orgasme Sekundene rett før orgasme (utrolig mye bedre) Bimmelimm Bommelomm Dusje etter hardt arbeid Massasje Kose (ikke sex) Snus etter et bedre måltid Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Forelskelse. Ganske enkelt. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg er for det meste fornøyd om jeg føler noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
lenix Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Å tenke etter at man faktisk var sinnsykt heldig som våkna i det hele tatt når rommet man sov i var stappfult av røyk pga brann... ikke gjør som meg, oppdage dagen etter at røykvarsleren er defekt Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 ja men her er det snakk om og handle klær på en gang for så masse penger !!! det er jo ikke noen galt i og bruke så mye i året på klær , men på en dag . seff det er bra med forskellige menesker , men noen trenger hjelp av proffesjonelle Hadde eg hatt mye penger så skulle eg gjerne brukt det på et 5siffret belopø musikk på en dag selv eg.... og nei eg trenger ikke proff hjelp. Hvis der noen i det hele tatt som gjør det så må det være deg! Folk har forskjelige interesser. Og noen er villige til å betale mye å kjøpe mye klær. Deal with it! Greier du ikke å forstå at andre ikke tenker helt likt som deg? For å svare på tråden: Bra musikk! Forelskelse (helt til du finner ut at vedkommnnde mer hater deg enn liker deg) Orgasme Å ha greid å lage noe som en er skiggelig fornøyd med, blir ennda bedre hvis en får skryt... Å se at du gjorde noen andre glade. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) -Sitte å høre på musikk i et helt mørkt og stille rom -Komme inn i garderoben etter trening å finne ut av det er mer varmtvann for da å stå i dusjen i halvtime og bare prate shit. -En snus rett etter trening (helst i dusjen:P) -Forelskelse -Birdi på et hull man alltid sliter med -Lønning -At folk man har sett 1gang hilser på deg når du er på byn -Nye klær/dvd/cd -Finne penger når man rydder på rommet (fant akkurat 400spenn i en skuff:D) -Få til et skikkelig fett gitar-riff Endret 9. februar 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 forelsket våkne før vekkerklokka ringe;) Og se at du får til noe! høre på en skikkelig fet sang eller få mindre regninger enn ventet;) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Min beste følelse er når jeg vet at ting i livet blir å gå greit. Enig i den den følelsen husker jeg ikke lenger... støtter den :| Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Foruten de mest opplagte følelsene som er nevnt (forelskelse o.l.), - Å opptre foran en folkemengde som du vet liker musikken du spiller og som blir mer og mer oppglødd mens man spiller, samtidig som jeg selv gjør det meste rett og kan være litt ekstra fornøyd etterpå (samt unngå å miste/knekke trommestikker underveis ), er en av de beste følelsene jeg vet om. Har foreløpig skjedd 3-4 ganger, men håper på mange flere slike øyeblikk... - Gjøre andre glade - Få til noe en har strevd med lenge, eller aldri trodd en skulle få til... - Hyggelige kommentarer osv. Endret 9. februar 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Å drikke melk. mhmhmhm, melk =) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Er også ganske digg å stå opp hver eneste søndag, og tenke på at det er tusenvis av folk i landet som er fyllesjuke og har skallebank Men etterpå tenker du på hvor utrolig fett de hadde det den foregående kvelden/natten, og så blir du deprimert. (Sorry, måtte bare..No harm meant ) On topic: Mye som er blitt sagt, elske/bli elsket, store prestasjoner, venner, sove. Å sove har blitt nevnt alt for lite her. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg merker selv lite til følelsen av å sove, men det er digg å stå opp etter en god natts søvn, helt uthvilt. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Da det går mot sommertid, en spes. følelse jeg har pleid å ha, men som jeg ikke får nå Lenke til kommentar
nord Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 å ha rett... btw. ELSKER signaturen din biig.no Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 led zeppelin - coda Den "plata" er en skam for Zeppelin. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Eg tror det å vite at livet kommer til gå bra er en god følelse..... Lenke til kommentar
nord Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Eg tror det å vite at livet kommer til gå bra er en god følelse..... men det kan plutselig gå galt... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Synes ikke "en hyggelig kommentar" kvalifiseres som "Den deiligste følelsen dere vet om". Forelskelse Orgasme Å gjøre en virkelig god gjerning Å høre på en fantastisk bra sang (her snakker vi mesterverk)! Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hente ting på posten. Sove. Orgasme. Forelskelse. Tro at man skal på skolen en lørdags morgen men så finne ut at man har fri når man våkner. EDIT: følselsen i kroppen man får etter man kommer ut av dusjen etter en god treningsøkt. Endret 9. februar 2005 av aspyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå