Dingot0m Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Å få lønning Enig. Sjekke saldo i minibank etter lønningsdag. Eventuelt sjekke saldo den 15. i hver måned Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Tenkte på en annen ting på vei hjem fra skolen idag, gående i slaps og snø. Følelsen du får når våren kommer, solen titter fram, trærene får mange grønne blader, og jentene tar av seg boblejakkene. Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Den beste følelsen må vel være å få vite at du betyr noe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Å treffe hun stygge i klassen i hodet med snøball fra 60 meter unna uten at hun vet at det er deg. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Orgasme? I secondt that double time , litt vanskelig for en gutt å få 2x men fult mulig!! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) slettet Endret 7. desember 2011 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Å treffe hun stygge i klassen i hodet med snøball fra 60 meter unna uten at hun vet at det er deg. Finnes mange liknende ting å gjøre, alle føles bra:) Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Å se kjæresten si "Yes" med det søteste blikk i verden, det var gigantisk deilig! Som å bli forelsket igjen (Har ikke spurt om giftemål, vi pratet bare litt engelsk ) Kjenne at man gjør det bra på fotballbanen. Skyte Roberto Carlos(i form)-hardt skudd i krysset/nede i hjørnet i mål Gi orgasme. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Å vite at den personen man elsker elsker en tilbake, og at samme person holder rundt deg. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 være sammen med dama mi da får jeg den beste følelsen i verden komme på en skikelig god kommentar når noen snakker drit til meg/dama. slappe av etter å gjort noe skikelig slitt. f.exs. når man netopp er ferdig med å drite, og er extremt hard i magen. få/gi orgasme dette er vel noen av de deiligste følelsene(mine). Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Vel, må si at det er digg å drite når man virkelig må. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 3. Komme hjem etter å ha brukt et 5-siffret beløp på klær ( gjorde det idag! - lykker rus enda) Sikker på at du er gutt? Sikker, igår var detb nemmelig forhåndssalg på retro for de som ikke fikk med seg det. Bare en jakke koster jo opp mot 5000,- så noe voldsomt er det vel ikke? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Å treffe hun stygge i klassen i hodet med snøball fra 60 meter unna uten at hun vet at det er deg. Yay! En annen en meg som har oppdaget dette. Gjelder spesielt når du treffer folk du virkelig ikke liker. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Beste følelsen i verden er å ta på nye sokker. Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Er også ganske digg å stå opp hver eneste søndag, og tenke på at det er tusenvis av folk i landet som er fyllesjuke og har skallebank Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Den beste følelsen må vel være å få vite at du betyr noe Dærsken.. den mangler jeg.. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Når man spiser kjøttkaker å spyttet ditt begynner å smake kjøttkake Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Å vite at den personen man elsker elsker en tilbake, og at samme person holder rundt deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå