svamp Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Min beste følelse er når jeg vet at ting i livet blir å gå greit. Enig i den Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Når jeg hører på skikkelig bra musikk, og jeg får frysninger nedover ryggen når vokalisten/et instrument spiller et bra parti eller treffer en tone som passer akkurat der og da. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Når jeg hører på skikkelig bra musikk, og jeg får frysninger nedover ryggen når vokalisten/et instrument spiller et bra parti eller treffer en tone som passer akkurat der og da. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Når jeg hører på skikkelig bra musikk, og jeg får frysninger nedover ryggen når vokalisten/et instrument spiller et bra parti eller treffer en tone som passer akkurat der og da. Rå rock/metal/[sett in ditt favorittsjanger her] riff er veldig humør vekker for meg. np: Dream Theater - The Test That Stumped Them All *sitter og gliser som en tulling* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 10. Du får vite at eks-dama som dumpa deg har lagt på seg 30kg og ser ut som ei purke. Ikke alle som hater eksen sin Lenke til kommentar
EJN Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Når jeg slipper en skikkelig dunderfis og får overbevist alle rundt meg om at det var en annen. (ja, det har skjedd) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Min beste følelse er når jeg vet at ting i livet blir å gå greit. Enig i den den følelsen husker jeg ikke lenger... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Det må være rett etter en større prøve/innlevering på skolen. Det trenger ikke å ha gått bra, bare jeg får den saken ute av verden. Edit: Men heldigvis går det som oftest bra. Endret 18. januar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Når man har reist langt, til et varmt land, og stiger ut av flyet og kjenner den varme lufta "stryke" deg kjelsomt mot kjinnet, mens du ser palmer ved flybanen. DA er det ferie. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Å våkne noen timer før vekkeklokka ringer, og vite at du har noen flere timer å sove. jeg støtter den!! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Å nyse.... Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ingenting er så ubeskrivelig deilig som å suse forbi naboene mine i 90 km/t i boligstrøk med 30 sone. Den deilige følelsen av å snitte småbarn og stoltheten av den blodtrimma knallerten min, kan ikke sammenlignes med 1000 orgasmer! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ingenting er så ubeskrivelig deilig som å suse forbi naboene mine i 90 km/t i boligstrøk med 30 sone. Den deilige følelsen av å snitte småbarn og stoltheten av den blodtrimma knallerten min, kan ikke sammenlignes med 1000 orgasmer! Du burde bli fratatt lappen! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) "dude, you know that feeling when you take a HUUUge dump? awesome" ok, saklig: digger å ha absolutt ingenting jeg MÅ gjøre osv. frihet Endret 18. januar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Jeg blir lykkelig når jeg har jobbet meg opp til noe fint og har klart det det dekker jo egentlig det meste Endret 18. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Å våkne noen timer før vekkeklokka ringer, og vite at du har noen flere timer å sove. Indeed.. samt som en annen sa her... Å Endelig få satt seg ned på et WC/Toalett/en dass og drite etter å ha holdt seg som et helvete... Endret 18. januar 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hmmm.... - Orgasme seff - Lønning - Bare ligge med ei dame i armkroken og kose (lenge siden sist ) - Når jeg har slitt med en ting og det plutselig går opp for meg hvordan det skal gjøres - Når jeg har klart å gjøre eller lage noe og får ros for det Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Å gå til sengs etter en bra dag, vel vitende om at jeg kan sove så lenge jeg vil dagen etter. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 den følelsen husker jeg ikke lenger... Uff da? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg digger den pumpen jeg får i musklene etter jeg har vært og trent styrke. Det gir en skikkelig tilfredstillende følelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå