rvenes Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 1. Frysninger nedover ryggen når man høyrer på musikk osv. 2. Fragge AWP horer i CS, når eg har scouten 3. Våkne 1-2 timer får du skal stå opp 4. Er kanontrøtt (etter all fragginga) og vite at du kan sove så lenge du vil 5. Få ny hardware, sniffe ny hardware luft. 6. Få til noke på daten du har prøvd på leeeenge. 7. Orgasme 8. Følelsen av eit bra hardware kjøp lenge etterpå du har kjøpt det! 9. Få ekstra bra betalt for ting du har solgt på QXL fordi noken som ikkje har peilig har bydd kjempe høgt. 10. At det kun kjem sanger du liker på Winamp lista! Lenke til kommentar
perstian Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 er det der det beste du vet om? du er ikke like nerd som broren min, men det er ikke langt i fra.. tror nok at datastuff kommer mye lengre ned på mi liste, etter alle de deilige følelsene jeg kan få sammen med dama.. men koz deg du nerd1 Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Når min datter ble født er uslåelig. Gjengjeldt kjærlighet. Ekte vennskap. Første dagen i sommerferien. Iskald utepils på en strålende sommerdag med gode venner. Sove med armene rundt den du elsker på en iskald vinternatt. Sex med noen du elsker og er forelsket i. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Carnifex eide alle nerdene iallefall.. Lenke til kommentar
irio Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Følelsen du får når våren kommer, solen titter fram, trærene får mange grønne blader. allergi? Lenke til kommentar
perstian Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Å ligge i flere timer i sofaen og kose med dama er det ingenting som slår! Når du føler varmen av henne. Edit: Sikkert noe som leste det første, men tror jeg holder NOEN ting litt mer hemmelig Endret 20. februar 2005 av perstian Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Kanskje ikke den deiligste... Å vite at det ikke er skole i morgen ;D Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 å våkne mitt på natten å vite at du kan sove noen timer til er faktisk ganske deilig følelse! Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Cheate i cs uten å bli busta. Ligge best stats i cs på public uten cheat. Komme hjem fra skolen- Sove lenge. Sitte hele natta med pcen. Få til ting jeg har strest lenge med. Skifte fra blackmetal til trance, elsker det øyeblikket. Spise god mat. Og mye mye mer kommer ikke på mer. EDIT: skrive feil Endret 21. februar 2005 av Tee_Kay Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Cheate i cs uten å bli busta. nabb! å cheate i cs er egentlig bare idiotisk og ødelegger for alle andre... sorry for at jeg sier det men slikt kan gå meg på nervene Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Cheate i cs uten å bli busta. nabb! å cheate i cs er egentlig bare idiotisk og ødelegger for alle andre... sorry for at jeg sier det men slikt kan gå meg på nervene det er ingenting som slår følelsen av å vinne når man jukser nei... Og bare for å forhindre misforståelser så er jeg dypt ironisk i setningen over.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Det _er_ faktisk fett å vinne ved juks, da. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Sladde med bilen Det er deilig det Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Å vite at den personen man elsker elsker en tilbake, og at samme person holder rundt deg. Agree! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 pisse ja!! men den slår ikke en dame og en sofa Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 å pisse!! å pisse er bra Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 på sommerkvelden, noelundet mørkt men varmt. Sitter dær i t-skjorte og short rundt ett bål med bare venner du kommer oversmed og hun du er forelsket i. Dær sitter man med iskald pils og griller og evt. synger. Det er FAEN meg livet og DEILIG følelse Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 å våkne mitt på natten å vite at du kan sove noen timer til er faktisk ganske deilig følelse! Helt enig. Ingenting er som å våkne et par timer før jeg skal stå opp på på en skoledag, den følelsen av å bare kunne sove videre er så digg. Noen ganger pleier jeg faktisk å ha 2 alarmer på , så jeg blir vekt av en da jeg virkelig skal opp, og en annen et par timer før Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Å vite at den personen man elsker elsker en tilbake, og at samme person holder rundt deg. Agree! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå