Neo Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 - Å kjøre i 250 km/t på Autobahn i Tyskland - Å kjøre fra noen som kjører i 240 km/t på Autobahn i Tyskland - Ta en kaffe etter en god middag - Få uventet penger inn på konto - Spise en Cuba sjokkis - Den bekymringsfrie følelsen man får etter et par pils på et dundrende vorspiel Lenke til kommentar
Migr Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Visst du har klart og lande et sykt trisk( snowboard eller skateboard) det er digg! visst ikke må det vel være orgasme Eller finne ut at du har vunnet noe stort! Lenke til kommentar
thingul Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Det som gir meg den beste følelsen ever og aldri skuffer meg er musikk. Gjerne kombinert med alkohol og gode venner men funker også når man er helt alene <3 music Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Ligge i en god, varm, seng i halvsøvne å holde rundt jenta som du elsker. Om det blir noe bedre, vil jeg ikke vite det Endret 18. februar 2005 av Glortelion Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 SOm migr sa her! alltid digg å lande et nice skateboard trick! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Når det endelig er er fredag å helg , eller som nå siste skoledeg så er det vinterferie en uke digg Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg ville sagt at det er best å få et kick av en bil eler motorsykkel som når 0-100 på et par sekunder Eller bare runke lenge, eller ha lakris i anus Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Eller bare runke lenge, eller ha lakris i anus Erh, was?! Usj, kunne jeg aldri tenkt meg! Fysj! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 ha lakris i anus Huh? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Euphoria. Lykkerus altså. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Når jeg hører på skikkelig bra musikk, og jeg får frysninger nedover ryggen når vokalisten/et instrument spiller et bra parti eller treffer en tone som passer akkurat der og da. Det er skikkelig digg. Og orgasme da. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 En digg følelse er å være sinna. Jeg liker å slamre i dører, knuse ting og generelt bare være en bitch. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 når endelig ferien som man har venta så lenge på kommer Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 En god følelse er å vite at livet går fint, og ikke ha noen bekymringer angående morradagen. Da er jeg som oftest i bedre humør Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 En god følelse er å vite at livet går fint, og ikke ha noen bekymringer angående morradagen. Da er jeg som oftest i bedre humør Helt enig! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 En god følelse er å vite at livet går fint, og ikke ha noen bekymringer angående morradagen. Da er jeg som oftest i bedre humør Ahh, feriefølelsen. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 En digg følelse er å være sinna. Jeg liker å slamre i dører, knuse ting og generelt bare være en bitch. hmm... høres mistenkelig mye ut som en fjortis :!: Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ligge i en god, varm, seng i halvsøvne å holde rundt jenta som du elsker.Om det blir noe bedre, vil jeg ikke vite det Blir ikkje betre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå