Neptun_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Supert. Nå vet jeg hva som er den absolutt beste følelsen... Å være uthvilt. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Å gjøre andre mennesker glade Adrenalinkicket man får av løssnøkjøring i folketomt terreng Kjøre snøscooter i løssnø Iron Maiden live Følelsen av å lykkes med noe Kjøre fort (snowboard/scooter/bil osv.) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ny følelse... Når man får eksosanlegget til og passe til bilen! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) - slipknot live - finne ut av at ei jente liker deg - å ikke ha_noen_begymringer Endret 10. februar 2005 av andesam Lenke til kommentar
Laman Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 MacGyver med ostesmørbrød og Cola. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 oooh, har noen å legge til:* å finne pink floyd - dark side of the moon, relics, works, og the wall LPene * å finne led zeppelin - coda, og houses of the holy ligge under Tror jeg hadde begynt å grine hvis det samme hadde skjedd meg. Å putte en gammel plate som det lukter loft av med verdens beste musikk på i platespilleren, det er kvalitetstid over alle kvalitetstider... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 MacGyver med ostesmørbrød og Cola. Perfekt. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Våkne med en digg dame i armkroken er skikkeli digg synes jeg. Kjøre snowboard offpiste i puddersnø. Bruke penger, Bæsje, Nyse Krasje med bil, skikkelig rallyvelt, ikke noe jeg har tenkt å prøve igjen, men da jeg var ung å gal (3år siden) så kappkjørte jeg med to kamerater, fikk sladd i en sving uten å klare å hente ræva inn igjen, også gikk jeg rett utfor en skrent og bilen veltet over fronten da jeg traff en jordvoll også glei jeg ned i ei elv på taket... Høres kansje ikke så gøy ut men det er det største kicket noensinne, jeg krøp ut et knust vindu, dette var i en myr/elv jeg hadde på meg hvit skjorte og fikk ikke en flekk på den engang, god som ny... Skyte med MG3, og får følelsen av å være uovevinnelig.... Ellers komme tilbake til leiren etter to uker med dritt øvelse og deretter ta en times dusj... Dusjing generelt, og svømming... Å ha sett en film som har forandret måten du ser verden på... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Å ha sett en film som har forandret måten du ser verden på... Good one, det er digg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Å ha sett en film som har forandret måten du ser verden på... Good one, det er digg! Det skjer. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Å ha sett en film som har forandret måten du ser verden på... Good one, det er digg! Det skjer. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 At jeg kan spille wow etter timevis med utsliting av refresh knappen.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Å ha sett en film som har forandret måten du ser verden på... Good one, det er digg! Matrix, Bladerunner, Fight Club. den deiligste følelsen? hmmm....må være å få fred... Lenke til kommentar
tøs Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Når ei veldig spesiell jente ringer / sender melding. Eller når jeg er sammen med samme jente Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 * One-night-stands * Kjøre fort med bil * Når spill/filmer/serier blir released (Chappelles.Show.S03E01.DSR.XviD-TVX) Lenke til kommentar
e321 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 det var da fælt til sex tråder det skulle bli på off-topic forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Å få vite av legen at jeg ikke skal daue. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Flere kalte meg idag kjekk osv. Det er kos. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Gjengjeldt kjærlighet. (Oooh, dype greier) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Gjengjeldt kjærlighet. Det var det jeg tok for gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå