Atomet Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hva er den deiligste følelsen dere vet om? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 To sekunder før det går for meg...... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Å drite når man har måtte holde seg over lengre tid. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) To sekunder før det går for meg...... Edit: Jeg kjenner et snev av at det var dette trådstarter siktet til? Endret 10. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 To sekunder før det går for meg...... Ditto. Men en følelse som må være enda deiligere er å få orgasme mens man bajser Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 To sekunder før det går for meg...... Ditto. Men en følelse som må være enda deiligere er å få orgasme mens man bajser Pervo ? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 To sekunder før det går for meg...... Edit: Jeg kjenner et snev av at det var dette trådstarter siktet til? Nei, det var det ikke. Jeg tenkte mer på følelser; på hva som gjør at folk blir ordentlig glad. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Nei, det var det ikke. Jeg tenkte mer på følelser; på hva som gjør at folk blir ordentlig glad. Blir skikkelig glad av å drite. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Nei, det er bare deilig å lage skikkelig tævvings. Og om man legger en heftig orgasme oppå det hele så har man nok oppnådd nirvana. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 To sekunder før det går for meg...... Ditto. Men en følelse som må være enda deiligere er å få orgasme mens man bajser Jeg er redd for å prøve dette av frykt for å bli helt avhengig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Å vite at den personen man elsker elsker en tilbake, og at samme person holder rundt deg. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det beste er jo å få\gjøre noe man virkelig trenger. Som når man må pisse no helt sinnsykt, så er det jo ingen ting som er bedre enn å tisse Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Min beste følelse er når jeg vet at ting i livet blir å gå greit. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) 1. Våkne opp kl 0715 å tro det er hverdag, å tenke "faan, forsent, stresse..." for å så finne ut 4 sekunder etterpå at der er fri. 2. Rett til før du skal til å rote med ei ny dame for første gang (ikke i fylla) 3. Komme hjem etter å ha brukt et 5-siffret beløp på klær ( gjorde det idag! - lykker rus enda) 4. Payday! Edit; dkrivefeil. Endret 18. januar 2005 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 3. Komme hjem etter å ha brukt et 5-siffret beløp på klær ( gjorde det idag! - lykker rus enda) Sikker på at du er gutt? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Småting som redder dagen: 1. Å oppdage at det ikke er mer dasspapir igjen FØR du setter deg på ramma. 2. Når du møter på en du såvidt har møtt før og faktisk HUSKER navnet hans/hennes! 3. Når den siste skvetten i melkekartongen fyller glasset perfekt. 4. Du og dama/typen bestemmer dere for å leie film og dere finner en som begge alltid har hatt lyst å se. 5. Folk gir deg komplimenter for den überbillige Fretex-skjorta di. 6. Du kommer øyeblikkelig med et PERFEKT motangrep på den idiotens drittslenging til deg, og ikke 3 dager senere. 7. Det er vaskedag...og du drar kun sokkePAR ut av vaskemaskina. 8. Du sovner på bussen og våkner akkurat idet bussen stopper der du skal av. 9. Katten skal til å kaste opp og du får akkurat kasta den ut døra før den spyr. 10. Du får vite at eks-dama som dumpa deg har lagt på seg 30kg og ser ut som ei purke. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Seksuell climax Høre ordene "Jeg elsker deg!" av pusen =) Få skikkelig bra karakter i noe man forventa at ble ræva Klare store ting, lappen, komme inn på skoler, etc Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Å våkne noen timer før vekkeklokka ringer, og vite at du har noen flere timer å sove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå