[SifO] Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Kjøpte ny prosessor for et par uker siden, og da jeg mottok den oppdaget jeg at de hadde sendt meg feil. Jeg fylte ut returskjema og fikk sendt varen tilbake. Og da, uka etterpå fikk jeg ny prosessor i posten, men det viste seg at dette også var feil. Dette er for dårlig eller hva folkens ? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Alle kan gjøre feil. Ta det opp med MPX. Hjelper lite å sutre her på forumet. Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Har faktisk tatt det opp. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Og svaret du fikk ifra MPX var så smålig at du måtte lufte din frustrasjon? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ' date='18/01/2005 : 21:15'] Har faktisk tatt det opp. Okay... Noe du trenger hjelp til i den sammenheng, eller er det bare for at vi skal si "stakkars deg" eller noe sånt? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Okay... Noe du trenger hjelp til i den sammenheng, eller er det bare for at vi skal si "stakkars deg" eller noe sånt? Nå er det ikke bare hjelp vi utveksler her på forumet, men også erfaringer, ikke sant Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Sant det, men jeg synes kanskje denne var litt unødvendig. Kanskje bare meg... Lenke til kommentar
ludomp3 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Vel - folkens ! Ikke rart at noen brukere velger å trekke seg herfra... Skjerp dere da...! Lenke til kommentar
whom Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Sant det, men jeg synes kanskje denne var litt unødvendig. Kanskje bare meg... Nå har jeg fått bekreftet mitt intrykk av MPX ikke er helt hundre, da mange av mine venner også har oplevd tull med dem. Så takk for denne tråden! Fornøyd? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Swag: Dette er jo WEBSHOP erfaringer. Han sa sin erfaring, du trenger ikke rakke ned på det. Du får gå til offtopic kategorien og herje istedet. Endret 18. januar 2005 av Ravenlord Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hårsåre i dag, gutter? Skal ikke mase mer i denne tråden, jeg. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Sant det, men jeg synes kanskje denne var litt unødvendig. Kanskje bare meg... Er nok bare deg og han der andre som har stått opp med feil fot først. Eller kanskje hodet først. Hold dere til topic istedenfor. At en feil vare pakkes inn er sjeldent. At det skjedde deg to ganger på rad er veldig rart. Tror av mange grunner at MPX begynner å få late arbeidere. Dårlig arbeidsmiljø kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå