ATi-Radeon Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei, majorstuen skole er artig . Eirik er tøfest liksom hva syns dere. Nina virker altid positiv Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg tipper at sånn som vi ser det på TV er vel ikke _helt_ som det egentlig er! Husk at det er veldig vanskelig å holde seg selv normal og seriøs når det står en kamera mann fra TV2 der. Hadde ikke jeg klart! Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Er det meg eller er "Nina" tre ganger så mye på skjermen som noen av de andre jentene? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Er det meg eller er "Nina" tre ganger så mye på skjermen som noen av de andre jentene? Lukter jeg bestikkelser? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Er det meg eller er "Nina" tre ganger så mye på skjermen som noen av de andre jentene? Lukter jeg bestikkelser? Tror vi bare lukter PR-kåt=P Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Er nok en linselus ja Det er nok som Larzemannen sier, at det aldri blir helt realistisk da man har lett for å oppføre seg annerledes med kamera og mikrofon tilstede. Men det er god underholdning Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) "Famke" - lærerinnen, er moren til en veldig god venn av meg. Dog, han snakker eller skriver ikke god nynorsk. Endret 21. januar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 den tv'serien er bare rar!! går selv i 10b ved en annen skole og vi har det ikke slik som dem.. syk skole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå