Sabbi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hva er det BESTE gjestebok scriptet du har vert borti? Jeg har vert veldig fornøyd med Rabook, men jeg får den ikke til å fungere med includescript. Er det noen som har lust å dele noen gode erfaringer de har hatt med gjestebok scripts? (de må kunne brukes i include, og bør være uten MySQL). Takker:) Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 og bør være uten MySQL Hvorfor det? Lenke til kommentar
Sabbi Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 hehe for min egen del:p jeg har "begrenset" adgang til MySQL. Men hvis dere har noen bra med MySQL så går det og:) Jeg kan jo alltid bytte webhotell! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 For mysql er vanskelig:S Klarer ikke bruke det jeg :S Noen som har lyst til å lære meg Å i vertfall "starte" med å få mysql til home.no.net side ?? Ta kontakt.. msn eller pm: [email protected] Lenke til kommentar
Sabbi Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Du kan ikke få MySQL på home.no.net. Du må såfall finne en gratis host av MySQL. Ingen som har noen erfaring med gjestebokscripts? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er faktiskt en grunn til at hotscripts.com og google eksisterer. Prøv deg fram der du, ingen her som kan si at ett gjestebokscript er bra eller dårlig så lenge det er du som bestemmer. Lenke til kommentar
Sabbi Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 det er faktisk en grunn til at jeg spurte her. Fordi her har faktisk folka testa gjestebøker og kansje komt fram til en konklusjon. Men neida, går ikke ann å få hjelp her. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Så sur du ble da? Tror ikke skrivefeil og en arogrant måte å oppføre seg på hjelper deg noe særlig her. Ikke tro at folk som "henger" på dette forumet er her for å si til deg hva det "beste" gjestebokscriptet er.. Prøv heller og lag et script selv, så kan vi hjelpe deg om du står fast med noe Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Rabook er dritbra men får selv ikke brukt det med includescript... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 det er faktisk en grunn til at jeg spurte her. Fordi her har faktisk folka testa gjestebøker og kansje komt fram til en konklusjon. Men neida, går ikke ann å få hjelp her. Jeg skal ikke sette meg inn i statistikk nå, men jeg tør nesten si at flesteparten av folka her, som har spurt/prøvd/ville ha gjestebok har skrevet sin egen. Og hvis folk har spurt før - finnes det søkefunksjon i forumet og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå