Gå til innhold

Gainward 6600GT eller XFX 6600GT?

exmith2k

Anbefalte innlegg

Hvilket kort yter best og har best kvalitet? Tenker ikke på noe klokking.....

Hadde det XFX kortet, men det var noe galt med det så nå er det på reperasjon hos komplett. Kameraten min fikk det samme problemet med hans når han og bestilte det.

Vet ikke om jeg skal bytte det i det gainward kortet istedenfor...

Hva mener der?

Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 AGP

XFX GeForce 6600GT 128MB GDDR3 AGP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har nettopp blitt eier av XFX 6600GT, og det tok meg ca 5 minutter før jeg angret meg. Hadde problemer med det med en gang, lock-ups, konstante reboots etc. dette gjelder både dx9-spill og openGL. Etter å ha søkt litt rundt, fant jeg ut at jeg var langt fra alene om dette problemet. her er en link til nvidias forum:

http://forums.nvidia.com/index.php?showforum=33

Det virker som om de som har problemer, er alle linket til dx9-spill, samt noen få, inkludert meg, som har problemer med opengl i tillegg. Les litt rundt der, det skulle jeg ønske jeg hadde gjort før jeg bestilte mitt nye skjermkort...

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har nettopp blitt eier av XFX 6600GT, og det tok meg ca 5 minutter før jeg angret meg. Hadde problemer med det med en gang, lock-ups, konstante reboots etc. dette gjelder både dx9-spill og openGL. Etter å ha søkt litt rundt, fant jeg ut at jeg var langt fra alene om dette problemet. her er en link til nvidias forum:

http://forums.nvidia.com/index.php?showforum=33

Det virker som om de som har problemer, er alle linket til dx9-spill, samt noen få, inkludert meg, som har problemer med opengl i tillegg. Les litt rundt der, det skulle jeg ønske jeg hadde gjort før jeg bestilte mitt nye skjermkort...

Jeg søkte å la inn innlegg her på forumet før jeg kjøpte det for noen uker siden å da sa alle at det var et bra kort, hørte ikke noen sa de hadde problemer med kortet... ;)

Men jeg tror jeg bytter det i Gainward kortet, men jeg har søkt litt etter det kortet og å da sier alle at XFX kortet er bedre enn gainward kortet.... SÅ jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...