weliiiss3245 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 jEG HAR 5,1 SORROUND HØYTALLERE MEN HAR IKKE PEILING HVOR JEG SKA PUTTE LEDNINGENE I PÅ LYDKORTET. nOEN SOM VET HVOR JEG SKA PUTTE DISSE TRE LEDNINGENE TIL? sE BILDE Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 der hvor fargene stemmer med hverandre, altså gul på gul osv Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 der hvor fargene stemmer med hverandre, altså gul på gul osv Men den enne ledningen er oransje. Og ingen av inngangene på lydkortet er oransje. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 kanskje den går inn på Gul Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 alt blir bare helt feil når jeg sitter i i de riktige fargene. Jeg får lyd ut av alle høytallerene, men jeg får ikke sorround selv om jeg tar sorround på i filmer og spill. og den lysblå inngangen som jeg tror skal virke til høytallerene bak virker ikke. Jeg har prøvd å putte alle høytallere ledningene inni der men da kommer det ikke lyd ut avde. Vær så snill å hjelp for disse høytallerene kostet 1000 kr. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 har du aktivert 5.1 surround på kortet? det var vel med et program som du kunne justere å velge litt tipper jeg Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Les regler for forum... Store "BOKSTAVER" er ikkje lov.... slik som eg har haka ut Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 jEG HAR 5,1 SORROUND HØYTALLERE MEN HAR IKKE PEILING HVOR JEG SKA PUTTE LEDNINGENE I PÅ LYDKORTET.nOEN SOM VET HVOR JEG SKA PUTTE DISSE TRE LEDNINGENE TIL? sE BILDE Tror du må sjekke "caps-lock" knappen din, for jeg tror den står på. Vær vennlig å slå den av. Det burde ikke være så vanskelig å se at alle bokstavene untatt de første blir store vel? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Les regler for forum... Store "BOKSTAVER" er ikkje lov.... slik som eg har haka ut Om du ser, så har han skrevet med små bokstaver i starten av ordet. Så tror nok bare fyren har glemt caps-locken Men allikevel. Vi oss screenshot av programmet som du kan velge surround med, og gi oss navnet på høytalermerket. Så kanskje vi kan fikse det Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har aktivert 5,1 surround høtallere på egenskaper for lyd i windows. Merket på høtallerene er philips MMS 460. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå