White Fox Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Går dette ann. Ser at www.epleweb.tk blandt annet ikke har denne popupen. Lenke til kommentar
toss Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 på kontrollpanelet takker du enkelt og greit nei til å reklamere for .tk kan hende du først må velge et banner, og så velge det vekk igjen.. er en stund siden jeg har gjort det.. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 på kontrollpanelet takker du enkelt og greit nei til å reklamere for .tk kan hende du først må velge et banner, og så velge det vekk igjen.. er en stund siden jeg har gjort det.. Takk så meget.. Visste ikke at det gikk ann.. Bare en ting til. Går det ann å fjerne slik at min .tk adresse vises i adressefeltet når man går til andre sider med linker fra min side? Lenke til kommentar
toss Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 nei, ikke så vidt jeg vet.. det er en av ulempene med frames.. men det går sikkert an å fikse med noe javaskript.. du må åpne linken i et nytt vindu, og lukke det gamle.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Kan vel legge inn en videresendingsmekanisme på den siden som .tk-adressen fører til..? Da vil vel .tk-adressen forsvinne. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Kan vel legge inn en videresendingsmekanisme på den siden som .tk-adressen fører til..? Da vil vel .tk-adressen forsvinne. Hvordan gjør man dette da? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Du kan gjøre det med Js. legg dette i onload på <body>: if (top.location != location) { top.location.href = document.location.href;} Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Du kan gjøre det med Js. legg dette i onload på <body>: if (top.location != location) { top.location.href = document.location.href;} Js? Skal jeg bare bruke dette som en link? Kan du lage et eksempel? F.eks linke til hw.no eller no? Og hva mener du med onload? Er foholdsvis fersk som dus ikkert skjønner Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Man kan også bruke denne: <base target="_top" /> Sett koden mellom <head> og </head>. Når man trykker på en link, går siden til den ordentlige adressen, dvs. går ut av framen. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ja det gAr, ein kompis av meg gredde det Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Man kan også bruke denne: <base target="_top" /> Sett koden mellom <head> og </head>. Når man trykker på en link, går siden til den ordentlige adressen, dvs. går ut av framen. Nice.. Det er så lett altså. Takk så meget. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Man kan også bruke denne: <base target="_top" /> Sett koden mellom <head> og </head>. Når man trykker på en link, går siden til den ordentlige adressen, dvs. går ut av framen. Går det ann å legge dette i ett css dokument på noen måte? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Man kan også bruke denne: <base target="_top" /> Sett koden mellom <head> og </head>. Når man trykker på en link, går siden til den ordentlige adressen, dvs. går ut av framen. Går det ann å bruke denne bare på en link? Lenke til kommentar
toss Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 rener med det da blir <a href="etwas.html" target="_top"> ikke testet.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Bah. Kan ikke fjernet banneren fordi jeg har over 1000 hits per 90 dager. Teite greier. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 rener med det da blir <a href="etwas.html" target="_top">ikke testet.. Takk, det funket bra. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 .tk burde ikke ha popup som std Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hmm, nei selfølgelig. Men reklame skulle heller ikke eksistert på vg.no Lenke til kommentar
genstian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 jeg prøver og skive en siden som du kan bruke på anndre siden og få den reklame frie men den har en stor bug. den fjerner ting som ikke skal fjernes (Tror ikke jeg skal lage så stor offTråd her) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå