_Glory_Host Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 I det siste har maskina gått veeldig tregt - Når jeg starter bare et ie vindu hakker musa og musikken viss jeg har på. Når jeg logger av kontoen og skal til en annen en,hakker det. Det hakket til og med når jeg nettop skrollet ned en sider her på harware. Jeg har 256 mb ram, Amd athlon xp 2000. Dette har bare skjedd i det siste,det virker som om maskina kjører med 0 ram! Trenger hjelp fort! På forhånd takk. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Virker som disken kjører i PIO-mode eller at du ikke har lagt inn skjermkortdriverne. For å forklare deg hvordan du får aktivert DMA (fjerne PIO) på disken så må jeg vite hva slags OS du bruker. Men regner med at du har enten 2000 eller XP. Da er metoden slik. http://support.microsoft.com/support/kb/ar..._SRCH&SPR=WINXP Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 dessverre fikset ikke dette problemet, har noen andre noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå