Plomma Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Tror dette må være et windows problem, har en HP omnibook xe4400 med originalt windows xp home installert. Problemet er det at hver gang jeg restarter maskinen, så hopper innstillingen til scrollehjulet på musa tilbake til 1 linje. Jeg vil ha 3 linjer. Stiller det inn igjen, restarter og tilbake til 1 linje. Hopper tilbake til 1 linje hvis jeg stiller inn til 1 skjermlengde også. Har prøvd flere myser, samme problem uansett hvilken jeg bruker. Det må være noe i registeret, men finner ikke ut hvor. Har også fjerna og reistallert muse-drivere men det hjelper ikke. Noen register-eksperter som aner hvor jeg skal lete? Kan nevne at jeg har prøvd winXP pro en gang, og da hadde jeg ikke problemet. Jeg har en sånn automatisk restore-cd som fulgte med den bærbare med Engelsk Windows XP home. Problemet foreligger med en gang jeg har re-installert. Lenke til kommentar
Plomma Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 jaja, etter reinstallering fant jeg ut at problemet kom på nytt. Det var driveren til synaptics touchpad som kødda. bort med dritten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå