Jørnan Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har nå kjøpt meg SE P910i, men kurer på hva slags minnekort den bruker. Er det memory Stick Pro eller Memory Stick Pro Duo? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 hvis du har telefonen, så er vel dette et unødvendig spørsmål. Er duo vanlig/pro Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 hvis du har telefonen, så er vel dette et unødvendig spørsmål. Er duo vanlig/pro Vel. Har ikke telefonen enda. Den kommer om noen dager, så det er derfor jeg lurer på det Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 hvis du har telefonen, så er vel dette et unødvendig spørsmål. Er duo vanlig/pro Det er ikke PRO Nei........ Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Fant dette minnekortet på nettet. Lurer bare på om det virker. Det er jo Memory Stick Pro Duo, men på toppen av minnekortet står det Sony. På mine minnekort (32mb og 256mb) står det San Disk. Er det sony kortet en annen type eller passer det? Og hvorfor koster 1024mb tre ganger så mye som 512mb? Det er jo logiskt at når minne fordobbles koster den dobbelt så mye, men siden det er en dyrere vare får du den for littt under dte dobbelte. Hvis 512mb koster 550kr skal 1024mb koste ca 1100, eller 999 etter det lille avslaget. Er ikke det logiskt da? Lenke til kommentar
zand Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 hvis du har telefonen, så er vel dette et unødvendig spørsmål. Er duo vanlig/pro Det er ikke PRO Nei........ Jo, det er PRO. Lenke til kommentar
zand Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Fant dette minnekortet på nettet. Lurer bare på om det virker. Det er jo Memory Stick Pro Duo, men på toppen av minnekortet står det Sony. På mine minnekort (32mb og 256mb) står det San Disk. Er det sony kortet en annen type eller passer det? Og hvorfor koster 1024mb tre ganger så mye som 512mb? Det er jo logiskt at når minne fordobbles koster den dobbelt så mye, men siden det er en dyrere vare får du den for littt under dte dobbelte. Hvis 512mb koster 550kr skal 1024mb koste ca 1100, eller 999 etter det lille avslaget. Er ikke det logiskt da? Sandisk og Sony er bare to forskjellige produsenter. Ingen forskjell utenom det. Og når det kommer til priser på minne er ingenting logisk Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Fant dette minnekortet på nettet. Lurer bare på om det virker. Det er jo Memory Stick Pro Duo, men på toppen av minnekortet står det Sony. På mine minnekort (32mb og 256mb) står det San Disk. Er det sony kortet en annen type eller passer det? Og hvorfor koster 1024mb tre ganger så mye som 512mb? Det er jo logiskt at når minne fordobbles koster den dobbelt så mye, men siden det er en dyrere vare får du den for littt under dte dobbelte. Hvis 512mb koster 550kr skal 1024mb koste ca 1100, eller 999 etter det lille avslaget. Er ikke det logiskt da? Sandisk og Sony er bare to forskjellige produsenter. Ingen forskjell utenom det. Og når det kommer til priser på minne er ingenting logisk Det er logisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå