Complexity Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) jeg var ikke sikker på hvor jeg skulle poste denne posten. flytt den vist dere vill! problemet er at det ikke er surround lyd i winamp! vist jeg bruker det medfølgende programmet og tester høytalerene så er det lyd i alle og det er "sorround" men når jeg hører musikk i winamp er det bare lyd i di fremste høytalerene! skal det være slik? Edit: i wmp er det sorround lyd på både film og musikk! Endret 18. januar 2005 av complexity Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 søk...dette har vært oppe flere ganger her i forumet. Du trenger en plugin fra www.winamp.com Winamp har forresten lite med hardware å gjøre... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 ok.. finner ingen plugins til surround.. bare slike plugins som forvrenger lyden slik at det høres ut som surround! det er alikevell bare lyd i frem høtalerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå