themisfit Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 hvordan innstallere en intern dvd-brenner + kabinett på bærbar? siden det ikke følger med noen cd med drivere etc...skal man bare søke driverne frem på nettet? hva er evt. en side med drivere til Nec 3520 brennerne Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Du trenger ingen drivere - kun et brenneprogram som f.eks Nero www.nero.com Lenke til kommentar
Launch Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jepp, Plug & Play Veldig enkelt og greit. Lenke til kommentar
themisfit Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 hva med ledninger a? følger det med? Lenke til kommentar
barvini Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hva med ledninger a? følger det med? Ikke når du kjøper bulk! Lenke til kommentar
themisfit Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 hvis jeg går for disse to listet her, hva trenger jeg utenom?? kabinett : http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=38024 (står vel at det følger med ledninger til det kabinettet såvidt jeg kan se..) brenner: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=44386 jeg har altså en bærbar pc hvilke ledninger trenger jeg? Lenke til kommentar
themisfit Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 jeg trenger svar. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg tror ikke du trenger noen ekstra kabler. Brenneren skal inn i kabinettet, inni der er nok alt inkludert som trengs for å koble den opp, altså strøm og idekabel. USB2 kabelen fra kabinettet til din bærbare følger også med. I tillegg følger det med en driver cd, ser jeg. Vil tro det er for eldre operativsystemer, f.eks. Me og 98. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Du trenger bare selve DVD brenneren og kabinettet. Strømforskyning og USB kabel følger med. Husk å sette jumperen på DVD brenneren på riktig plass (Master) Det står nok i manualene til kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå