Gå til innhold

Milliardsprekken:Så hvilke to andre i måtte gå av?

Anbefalte innlegg

Iflg NRK Nyheter påstår de at fratredelsene skjer lenger ned i hierakiet. Det er altså ikke Devold (milliardsprekken? :!: ) eller Frisvold. Men så hvem er disse stakkarene, som faktisk må gå av? Kan det være Kjell Granhagen?

Bare lurer siden Grandhagen var befal, der jeg var en gang i tiden...

Off-topic: Pussig at begge toppene har -vold i etternavnet sitt :confused:

Endret av Celsior
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Startet en lignende tråd her, men slenger meg på her jeg ;)

Det er uansett tydelig at det er folk i hæren og Log som skal ta hatten og gå. Luftforsvaret og Sjøforsvaret holder jo sine budsjetter. De har vel noe å lære derfra ;) . Det som er synd er at det sikkert blir de som må dekke inn mrd til neste år. Noe a la "legge flåten til kai" opplegg.

Syntes det er utrolig at nok en hærmann ble forsvarssjef etter Frisvold. Men men, det er vel en annen sak :roll:

Lenke til kommentar

Ikke noen som jeg kommer på i farten. Men så er ikke jeg den rette personen å spørre heller. Men det kunne vært interessant med en kvinne.

Så lenge det er den best kvalifiserte personen som blir valgt og det kan gå på rundgang mellom forsvarsgrenene.

Nå ble jo "bestekompisen" til Devold valgt.

Lenke til kommentar
"Hærsjefen" er vel noe upresist. Generalinspektøren for hæren er vel mer korrekt, hærsjefen kan blandes med sjef for Hærens Styrker.

Er derfor det var " ;)

GIH er jo ansvarlig for opplæring og kontroll, men har han all skyld?

Det var vistnok store sprekker i utenlandsoperasjoner, og her har GIH ingenting med å gjøre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...