Glasgrekar Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg skal reinstallere Windows XP og i den forbindelse så har jeg lyst å ta vare på e-postene mine og mine bokmerker! Jeg bruker Internett explorer og Mozilla Firefox som nettlesere. Til mail så bruker jeg Outlook express og Mozilla Thunderbird. Det jeg lurer på er hvor ligger disse filene hænn? Mailene mine og bokmerkene? Slik at jeg bare kan kopiere dem i en mappe på min eksterne harddisk for så å importere dem tilbake etter reinstallasjonen. Takker for hjelp her. Mvh Kenneth J Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 i outlook finnes det en eksporter funksjon som du kan bruke, i thunderbird vet jeg ikke. Litt off topic, men er thunderbird bra? Er MEGET fornøyd med firefox nettleseren Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Siden du spør: Mozilla Thunderbird Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Klarer ikke å eksportere mailene i Outlook Xpress. Får en feilmelding som sier: Kan ikke eksportere. Det oppstod en feil under initialiseringen av MAPI. Det må da være en måte kunne ta vare på e-postene som man har i innboksen. Trenger litt mer hjelp her? Mvh Kenneth J Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Defaultstien i engelsk W2k er *brukernavn*\Local Settings\Application Data\Identities\{*hex-streng*}\Microsoft\Outlook Express\*.* Søk etter *.dbx så finner du sikkert stien. Husk bare å huk av for "Søk i skjulte mapper/filer og systemfiler" elns. Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Defaultstien i engelsk W2k er *brukernavn*\Local Settings\Application Data\Identities\{*hex-streng*}\Microsoft\Outlook Express\*.* Søk etter *.dbx så finner du sikkert stien. Husk bare å huk av for "Søk i skjulte mapper/filer og systemfiler" elns. Da var jeg hjulpen her ja! Takker for god hjelp. Og fant ut av hvordan man eksporterer e-post/bokmerker i Firefox og Thunderbird. Have a nica day... Mvh Kenneth J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå