above Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei. Jeg lurer på om noen her kan forklare meg hva jeg må gjøre i photoshop for å få fjernet teksten som jeg ha på en logo? Jeg har ikke ps filen.. Når jeg fjerner en bokstav så kommer en hvit bakgrunn frem.. Hva må jeg gjøre for å fylle i det, med den samme fargen som er rundt resten av logoen/bilde? Hadde vært kjekt med en guide eller forklaring! Tusen takk for all hjelp på forhånd! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Du kan vell bare bruke "dropp tool," klikk på fargen du vil ha og brush over det hvite feltet? Eller du kan bruke "clone tool." Hold inne Alt og klikk på det feltet du vil kopiere over og brush på det hvite feltet. Er ikke sikker på om jeg helt forstod hva du mente men satser på at dette vil hjelpe deg Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) heh, nå skal ikke jeg dra konklusjonene for fort her men ja tror nå det funker slik som sagt ovenfor, men noe sier meg ordet "ripping" !?? *edit* jeg vil gjerne se det bilde du skal fjerne teksten på hvis det er mulig ? Endret 18. januar 2005 av Lucas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå