Morphy Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Går det an å spile CS med Firewall?? Gidder ikke å legge inn spillet hvis det eneste jeg oppnår er "Cannot log on to server due to Firewall" Noen som vet det? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 jeg har spilt CS med firewall/brannmur (jeg har ZoneAlarm) Lenke til kommentar
kdog Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 20:55, Morphy skrev:Går det an å spile CS med Firewall??Gidder ikke å legge inn spillet hvis det eneste jeg oppnår er "Cannot log on to server due to Firewall"Noen som vet det? Hva mener du med firewall, da? har du et program på maskina di, eller har du det mellom maskina di og internett? En firewall er ikke firewall Av/På.. den kan settes opp til å sperre for enkelte porter, inn og ut feks. det er ikke noe fasitsvar på den der om du ikke forklarer mer.. Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg sliter også med å få kontakt med servere på internett pga at jeg sitter bak en firewall med NAT. Er det noen som vet hvilke portet som må åpnes til CS? Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Jeg har hardware firewall, og det funker fint å bruke den her. er vel port 27005 som er klientporten? prøv å åpne den. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 bare disable brannmuren når du skal spille :smile: hadde xp og Norton brannmur hadde 300 ping før eg disabla brannmuren etter att eg disabla brannmuren så hadde eg normal ping igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå