[makeway] Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei! Kan jeg lage et design med tekst og der etter "save for web" med teksten sånn at det blir til html tekst??? Skjønner??? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ja, jeg skjønner. Nei det går ikke. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 [makeway]: da hadde verden vært enkel Er ikke bare at den ikke kan lage HTML'e for deg, men den setter også "bildene" opp i tabeller som er veldig «uuuut» Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Hva gjør jeg da??? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Da må du sette deg ned og lære deg (X)HTML og CSS på HTMLDog og/eller w3schools. Dette gir deg en elementær lærdom innen web-design, slik at du kan skrive korrekt og semantisk kode i fremtiden. Når du så skal lage en HTML-side med disse kunnskapene, trenger du naturligvis ikke benytte notepad for å skrive koden - det finnes en rekke mer avanserte programmer som forenkler oppgaven; skjønt du bør unngå alskens WYSIWYG-programmer som genererer uheldig kode automatisk (deriblant Front Page), og heller satse på programmer som Dreamweaver MX 2004 eller AceHTML. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Kopier teksten fra Photoshop og lim den inn mellom noen <p></p>'er i et HTML-dokument..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå