Metz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Heisann, jeg tenker på å kjøpe inn en lcd skjerm til, har derfor noen spørsmål jeg håper jeg kan få litt hjelp med.. Jeg har nå en e-yama 17" jeg kjøpte hos Netshop i høst, er fornøyd med den (med unntak av etpar døde piksler), skjermen er ikke DVI, men kan ikke si jeg har hatt noe savn etter det. Nå lurer jeg altså på å gå til innkjøp av en til, og ganske så passelig har Netshop nøyaktig den samme skjermen som jeg har på ukas tilbud. Skjermkortet mitt har 2xVGA så dette vil funke(?), men en eller annen gang vil jeg jo sikkert oppgradere med et nytt skjermkort, vil det være mulig å få tak i kort med 2xVGA da? Hvis ikke, vil to skjermkort gjøre en grei jobb? Så jeg er litt usikker. Det vil vel være mye bedre med to like enn ulike skjermer, billig er det også, men er 2 VGA skjermer noe å satse på? Får legge til at jeg er student og at det ikke akkurat flyter over med penger her. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Skjermkort som har DVI-utgang har ofte med vga-adapter, slik at det skal gå ann å ha ein VGA-skjerm på desse skjermkorta. Så eg trur ikkje at det skal bli noko problem (så sant det er over 10 år til du oppgraderer igjen ) mvh JanEirik Lenke til kommentar
Metz Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Skjermkort som har DVI-utgang har ofte med vga-adapter, slik at det skal gå ann å ha ein VGA-skjerm på desse skjermkorta. Så eg trur ikkje at det skal bli noko problem (så sant det er over 10 år til du oppgraderer igjen ) mvh JanEirik Har hørt at å kjøre VGA-skjerm på DVI-utgang med adapter ikke funker spesielt godt, men dette stemmer altså ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå