fakey Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Ja, sånn ca. i desember (før/etter) vil jeg bygge meg en pc. Derfor lurer jeg på om det er gode komponenter eller kort som kommer på den tiden, og hva jeg bør investere i. Kommer til å bruke 20.000 og bruker den til dette: 3d modellering/rendering 2d grafikk Musikk Film Dvd CD/DVD brenning internett videoredigering Ønskelig er 19"/17" LCD, 250 gb, surround 5.1/6.1, 1gb ram (+/-) Endret 18. januar 2005 av banansplitt Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 he.. rimelig vrient og spå hvordan det ligger an om et år. men alle de kravene du stiller vil du kunne lett kunne kjøpe deg for den summen der.. hvorfor vente så lenge? Lenke til kommentar
Cacophobia Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er litt vanskelig å si nå for tiden, ting forandrer seg raskt Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Spør igjen i oktober 2005.... litt lettere da siden det da nok er både dobbelkjørne prosessorer og annet snacks på markedet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Kanskje dobbelkjerne er noe å satse på da?? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 prosessor med dobbelkjerne sånn generelt sett vil vel kunne gi god ytelse på filmredigerin/3d og bildebehandlig. Bortsett fra det er det vel vanskeli å komme med noe spesifikkt så langt fram i tid. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Umulig å si noe meningsfullt om dette nå. Man kan i høyden gjette... men jeg avstår fra å prøve. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 he.. rimelig vrient og spå hvordan det ligger an om et år. men alle de kravene du stiller vil du kunne lett kunne kjøpe deg for den summen der.. hvorfor vente så lenge? "Money, money, money Must be funny In the rich man's world Money, money, money Always sunny In the rich man's world Aha, aha All the things I could do If I had a little money It's a rich man's world It's a rich man's world" Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 he.. rimelig vrient og spå hvordan det ligger an om et år. men alle de kravene du stiller vil du kunne lett kunne kjøpe deg for den summen der.. hvorfor vente så lenge? "Money, money, money Must be funny In the rich man's world Money, money, money Always sunny In the rich man's world Aha, aha All the things I could do If I had a little money It's a rich man's world It's a rich man's world" :!: Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 holder det med 250GB, hvis jeg var deg ville jeg vurdert mer HDD plass, minst 500GB Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Du tenker på videoredigeringen? Redigerer ikke så mye videoer at det gjør no, og tror jeg kan klare meg med 250 gb. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Intel Smithfield CPU? Nvidia 7000 gt SLI? DDR 3 ram? Helt umulig å si! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå