kaffi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Noen her som vet hvorfor min SX1 varsler med stigende lyd når den står på "ringer" å ikke "stigende"? dette er litt teit pga at meldings lyden min er på 1 sek å før den får stige er jo den lyden over Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 På Nokia pleier det å være ganske innviklet når man skal skifte mellom stigende og bare ring og sånt. Vet ikke hvordan det er på Siemens, men det kan hende du må skru litt på andre innstillinger også. Kan være en bug et sted også. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Hmm, skal prøve å instalere FW 12 på nytt. men det er fortsatt stigende tone Endret 18. januar 2005 av kaffi Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Den falmer alltid inn noen veldig få sekunder på starten, dette kalles "acoustic shock protection", og er til for at du ikke skal skade ørene hvis du tilfeldigvis skulle ha telefonhøyttaleren nærme øre hvis den ringte. Med falminga kan du ta bort telefonen før du eventuelt skader hørselen (noe som egentlig ikke er så farlig med det lave ringevolumet med firmware versjon 10-14). Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har Fw 15 nå, kan man endre dette? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Nei. Skjønner ikke hvorfor du synes den er plagsom, kanskje skaffe deg lengre ringetoner (jeg har en 15 sekunders meldingsringetone). Endret 20. januar 2005 av ^Cartman^ Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 15 sekunder? På det har jeg rukket å lest og svart på meldingen jeg:P Er en lignende greie på Sony Ericsson også, bare et lite "ring" før tonen i stedet. Samsungen min har heldigvis ikke dette Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 har en kort en jeg synst er artig, så jeg la på 3 sec stillhet før den, så det funker vel ca, men den har vel rista i en halvtime før hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå