mirakelmikke Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 heei sann! er ny her på forumet, jeg lurer på om vilken telefon som er best for meg.. Jeg lurer på: Kan man skru av knipse lyden på kameraet på noen av dem? Er batteritiden på 7260 VELDIG dårlig, som noen påstår? Og er hvem av dem har best kamera i mørke omgivelser? Kan man bare bruke .mid ringetoner på 7260? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Feilpostet. Vennligst les dette for begrunnelse: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 -Flyttes. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 K500i har større skjerm, mer minne, rimeligere pris og brukervennlige taster, som 7260 ikke har. 7260 har vel radio og EDGE som K500i ikke har. Hvis du mener .midi-ringetoner kan man vel bruke det på alle telefoner. 7260 er ikke verdt pengene. Koster bare veldig mye pga at den er en designtelefon. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 7260 har ikke EDGE, men jeg mer også at K500i heller ikke har noe godt tastatur i forhold til 7260. men ville uansett ha valgt K500i, den er bedre! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har ikke alle de fashiontelefonene til Nokia EDGE? 7270 og 6170 har i allefall det... har prøvd dummier av begge to og utifra dummiene har 7260 et hardt lite tastatur, mens K500i har et greit og mykt tastatur med litt glatte, men faste taster. K500i slår 7260 på mange punkter... Den er billigere og mye bedre... Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 ja, ja, men ihvertfall i følge amobil testen så har den ikke edge Lenke til kommentar
Algron Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Står ikke noe om at den har EDGE på nokia.no Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Okey... Trodde alle de fashionmobilene hadde EDGE, jeg... Angående Nokia.no. Hvis du skal sjekke specs på en telefon, les heller en test, eller spør en som har den. Nokia.no fører aldri opp mangler hvis du ikke sammenlikner telefonen med en annen på samma sida. Hvis du lurer på om en nokiatelefon ikke har noe og sjekker nokia.no uten å finne noe, kan du aldri være sikker. De drar heller fram noen andre finesser eller fikse funksjoner uten å svare på spørsmålet : wallbash : . Eks: "Hvor mange bilder kan man lagre på 7200?" Svar: Nokia 7200 har et delt minne så du kan lagre bilder, spill og meldinger utover internminnet. Svar på spørsmålet? NEI! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har ikke alle de fashiontelefonene til Nokia EDGE?7270 og 6170 har i allefall det... Ikke kom her og si at 6170 er en fashiontelefon a! Den har jo et design uverdig Carl I. Hagen! Ikke at all mote er bra, men likevel.. Men joda den har EDGE Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Telefonen har heller ikke EDGE, noe som overrasket testredaksjonen en smule. Når lavpristelefonen 3220 har denne teknologien, er det ingen grunn til at 7260 ikke skulle ha den. Denne mangelen fører til at brukere av 7260 er henvist til GPRS, som er fire ganger tregere. så hvor har du fått det fra at den har edge? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Nokia 7260 har ikke EDGE (har riktig nok HSCSD)¨ - Batteritiden er bedre på K500i vil jeg påstå, etter egen erfaring. Tror sterkt at .mid ringetoner virker på 7260, men er ikke riktig sikker. Uansett ville jeg ha anbefalt SE k500i uten å blunke. Dette fordi at den over det hele er en mye bedre telefon i mine øyne. Eneste større fordelen til 7260 ovenfor k500i er radio. (Du kan få tak i headset-radio til k500i også, så er ikke en så stor fordel) Amobils test av 7260 Amobils test av K500i. - Svar på Redline_'s innlegg nedenfor: Ah, beklager så meget. Lang dag Vet ikke er svaret på spørsmålet da Endret 22. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Tror sterkt at .mid ringetoner virker på 7260, men er ikke riktig sikker. Trådstarter spør om .mid ringetoner er det eneste som virker. Uansett ville jeg ha anbefalt SE k500i uten å blunke. Helt enig. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Telefonen har heller ikke EDGE, noe som overrasket testredaksjonen en smule. Når lavpristelefonen 3220 har denne teknologien, er det ingen grunn til at 7260 ikke skulle ha den. Denne mangelen fører til at brukere av 7260 er henvist til GPRS, som er fire ganger tregere. så hvor har du fått det fra at den har edge? Har lest det i en test av en telefon. De skrev noen sånt som "Denne telefonen har ikke EDGE, noe som er dumt, men hva forventer man vel av en motetelefon? Nokia er vel de eneste hittil som har klart å presse inn EDGE i alle motetelefonene deres..." Dette var IKKE en test på amobil.no. Kan visst ikke stole på noen Til Erlend: 6170 er og blir en motetelefon. Dessuten har den ikke en svær, motbydelig, rød flekk midt på , så jeg skjønner ikke hvorfor du sammenlikner den med Carl I. Hagen... Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Itavisen sier 7260 har EDGE... Link +Frekt design +Støtter EDGE +Liten og lett - Lite minne - Mangler Bluetooth - Dårlig oppløsning - Utdatert operativsystem Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 EGPRS: E'en står for EDGE Les nøye hva som står: Lenke til kommentar
lobster Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har K500i. Det er den raskeste mobilen jeg har vært borti.. Bra skjerm er det også.. + mulighet for å ha høyttaler på når man har samtale Lenke til kommentar
T-mac1 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hei! Personlig synes jeg du bør gå for k500i da denne virker mer proff enn 7260. 7260 har et merkelig design og tastene er plassert på en forvirrende måte. T-mac1. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Itavisen sier 7260 har EDGE... Link +Frekt design +Støtter EDGE +Liten og lett - Lite minne - Mangler Bluetooth - Dårlig oppløsning - Utdatert operativsystem Stoler du på itavisen? de tester så elendig, minus til f.eks. 9500: "ikke 3G" for det første hadde mobilen, trolig blitt dyrere, men også større, hvis den skulle ha hatt 2 kameraer, som egentlig er vitsen med 3G Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Til Erlend: 6170 er og blir en motetelefon.Dessuten har den ikke en svær, motbydelig, rød flekk midt på , så jeg skjønner ikke hvorfor du sammenlikner den med Carl I. Hagen... Jeg sammenlignet den ikke med Carl I. Hagen, jeg bare sa at designet var for dårlig for ham, og mye er for bra for ham.. Den kan da umulig være fashiontelefon! Men, men.. La oss ikke kvele denne tråden.. Tastene på 7260 er ganske harde og ubehagelige.. Bare så det er sagt.. Skjermen er liten også.. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Til Erlend: 6170 er og blir en motetelefon.Dessuten har den ikke en svær, motbydelig, rød flekk midt på , så jeg skjønner ikke hvorfor du sammenlikner den med Carl I. Hagen... Jeg sammenlignet den ikke med Carl I. Hagen, jeg bare sa at designet var for dårlig for ham, og mye er for bra for ham.. Den kan da umulig være fashiontelefon! Men, men.. La oss ikke kvele denne tråden.. Tastene på 7260 er ganske harde og ubehagelige.. Bare så det er sagt.. Skjermen er liten også.. ÅJa... Hehe.. Så ikke at du skrev uverdig... Men 6170 er og blir en designtelefon. men dette er ikke no å diskutere her. Du kan jo starte en annen tråd hvis du vil... 7260 er jo litt finere enn K500i, men jeg ville valgt K500i grunnet at den er bedre og billigere, rett og slett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå