Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

hva har skjedd med komplett data ?


Anbefalte innlegg

Hei airguard og dere andre.

 

Vi skal ikke svare så direkte på denne for ser på mail historikken at airguard og selgeren er venner igjen :smile:

 

Men kan informere litt generellt.

 

Når man legger en ordre på komplett.no (eller på tlf. hos en av selgerene) så jobber systemet etter førstemann til mølla. Er det 10 igjen av en vare tar du en på din ordre og det er 9 igjen. Det er status på din ordrebekreftelse som teller.

 

Dersom man bestiller flere varer og en vare har leveringsdato 14 dager frem i tid, kan det være at systemet gir deg en utsatt dato på de andre varene dersom denne datoen er mindre en 14 dager slik at det fortsatt er ledige varer til andre kunder og din siste leveringsdato ikke blir påvirket.

 

Men dersom man bestiller en vare som er på lager, og senere sletter denne fra sin ordre, men så vil legge den inn igjen (enten på web eller tlf) så er det dagens dato som teller. Den varen du opprinnelig hadde reservert går umiddelbart til nestemann i køen dersom man sletter den fra sin bestilling.

Så om man ringer til oss og får endret på en ordre evt lagt til noe, så er det dagens dato og lager status som teller på endringene.

Men det som er bestilt er alltid reservert og så lenge det ikke slettes gjelder samme reservasjon.

Pr. Default velger jo webben vår å sende varene samlet i en sending. dvs når siste vare er kommet på lager. Når alle varer er på lager går ordren til plukking og pakking på lageret vårt med en gang.

(se bilder av lageret vårt under "Om Oss" på webben vår)

Vi streber etter å sende varer så fort som mulig. Normalt plukker, pakker og sender vi innen 24 timer (litt flyt her alt etter når på døgnet man bestiller)

Bestiller man "hjem-på-kvelden" før klokken 09.00 pleier vi som regel å få sendt denne samme dag. Det samme med Bedriftspakke.

Servicepakke får vi normalt ikke sendt før dagen etter bestilling, tidligst.

Posten prioriterer nemlig "Hjem-på-kvelden" foran servicepakke i sitt system. Slik at en "hjem-på-kvelden" pakke normalt skal komme frem dagen etter at den ble sendt. (Pakken sendes når man har fått leveringsbekreftelse på mail fra oss)

Vi prioriterer ikke "Hjem-på-kvelden" leveringer i plukke/pakke prosessen hos oss, begge deler går kontinuerlig, men dersom bestillingen er oss i hende på morgenen med "hjem-på-kvelden", prøver vi å få den ut samme dag til posten.

Men valg av fraktmåte påvirker på ingen måte reservasjon av varer basert på lagerstatus. Så en bestilling med "hjem-på-kvelden" vil ikke få varer fremfor en ordre med "servicepakke" som valg.

 

Den lagerstatus du ser på web er tilgjengelig for alle avdelinger ( det være seg komplett.no, komplett.co.uk. komplett.ie, komplett.se snart komplett.de, og butikkene våre....) og lagerstatusen er alltid online.

Eneste som kan skje med bestilling på web er at om det er 1 vare igjen på lager og du legger denne i handlekurven, men drøyer litt med å bekrefte bestillingen, så kan du risikere at en annen kunde klarer å få bekreftet ordren før deg.

Du reserverer nemlig ikke varen før du bekrefter ordren og får ordrenummer, den blir ikke reservert til deg ved å ligge i handlekurven.

 

Håper dette oppklarer litt om reservasjon, ordre og forsendelsemåter.

Godt å se av mailhistorikk hos oss at selger her og airguard har oppklart alle misforståelser.

 

En ting er viktig: sure selgere skal det i alle fall ikke være her på komplett.no!

 

Og er det noe man lurer på om sin ordre, hvordan ting fungerer eller har lyst til å prate litt hardware er det bare og ringe eller maile oss. Vi er her på salg hver dag fra 08.00-17.00.

 

Ha en god helg alle sammen.

 

Komplett.no Salg

[email protected] tlf: 33 47 14 00

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Komplett.no Salg på 2002-06-14 16:59 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-14 12:24, Mio skrev:

Komplett handler jeg kun hos i Oslo på butikken dems.

Stoler ikke helt på den sjappa der..etter alt som har stått om dem(solgte brukt harddisk) osv..


 

Oi... her blir 1 kylling til 10 høns gitt... Har Oslobutikken OGSÅ solgt brukt harddisk, eller blander vi med Tønsberg-butikken?

Lenke til kommentar

jepp vi ble venner igjen og nå venter jeg på postmann Pat :grin:

 

pokker, nå har jeg ingen og klage på!!! hmmm, tenke tenke AHA ok Posten må få sitt, det kommer i neste innlegg :smile:

 

detter var nok min feil også, en lekse jeg har lært er at hvis noe haster så bør jeg bestille det som enten er bekreftet inn eller er på lager.

Hvis man begynner og trikse på en bestilling kan det gå galt med henhold til køsystemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...