Hansrh Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har windows xp proffesional sp1, forøvrig med en corporated cdkey (ikke min da men). Så lurer jeg på om det går an å legge inn sp2 uten at jeg får noen spørsmål (om aktivering) som jeg da ikke klarer siden jeg har en ulovlig versjon av sp1. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Uten å bryte retningslinjene så kan jeg si at SP2 har de samme begresningene som det SP1 hadde. Noen nye nøkler er utestengte, men ellers ganske likt. Endret 18. januar 2005 av TCi Lenke til kommentar
Hansrh Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Men tror du det vil funke da? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Som sagt så kommer det an på serialen som du da bruker på din Windows XP installasjon. Men det er jo bare å prøve.. Lenke til kommentar
Hansrh Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Jaja, da bærer det av sted Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har også corp. edition, funker som fett med sp2 her.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå