Roar F Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg lurer på om man kan skrive ut på transparenter med vanlig fotoskriver eller må man bruke laser? jeh har en epson stylus photo r300.. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Det skal være fullt mulig. Kjøp transparenter til uskrift, helst produsert av Epson, og husk å velge Overhead/Transparent i printeroppsettet. Edit: Husk også å sette arkene inn riktig vei så du trykker på den matte siden, ellers vil blekket renne utover. Endret 18. januar 2005 av anderfo Lenke til kommentar
Roar F Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 ok skal prøve, vet ikke hel med de transparentene jeg har daa, bare noen jeg fikk på skolen, men jeg må være ferdig til i morgen så jeg får bare prøve, hehe. Takk skal du ha Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ok skal prøve, vet ikke hel med de transparentene jeg har daa, bare noen jeg fikk på skolen, men jeg må være ferdig til i morgen så jeg får bare prøve, hehe. Takk skal du ha Det går ikke med "vanlige" transparenter - kun transparenter som er lagd for blekkskrivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå