Syop Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hey, jeg drev å spilte counter strike: source så klikka spille og det kom opp denne meldingen: VPU Recover har nullstilt din grafikkakselerator som ikke lenger svarte på kommandoer fra grafikkdriveren Vær så snill å fortell ATI Tevhnologies om dette problemet Den genererte feilrapporten inneholder bare systeminformasjon, for eksempel driverversjon, AGP-innstillinger, størrelse på grafikkrammebuffer osv., som brukes av analysere problemet. Denne rapporten blir behandlet anonymt. ------ Hva betyr dette og hva skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 På tide at du begynner og be og håpe på det beste............ Vpu recover kan være et tegn på mye rart, trenger ikke nødvendigvis være noe feil, kanskje du bare bruker en gammel skjermkortdriver som ikke trives med det spillet du spiller (løsning oppdater driver) eller at det kanskje blir litt for varmt inne i kabinettet ditt. Hvis det er et engangstilfelle så skal du ikke bry deg så veldig, men hender det flere ganger så bør du nok finne ut hva som er årsaken. Lenke til kommentar
Syop Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Det har skjedd gang på gang det samme men den meldingen kom opp denne gangen Dette er skjermkorte mitt: https://www.komplet.no/k/ki.asp?sku=123738komplet Endret 18. januar 2005 av Syop Lenke til kommentar
Wallaboy Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Utifra min erfaring kan du bare begynne å bekymre deg. Denne meldingen begynte å komme hos meg. To dager senere tok grafikokrtet kvelden Hos meg var kjølingen ødelagt, og da jeg ikke oppdaget dette gikk det som det gikk Lenke til kommentar
Syop Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Må jeg kjøpe nytt?? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) jeg synes vi bør ta det litt med ro her! har du klokket kortet ditt for eksempel? Det er minimal sjangse for at du må kjøpe nytt, det er bare å løse problemet, ikke værre enn en vanlig bluescreen... Endret 18. januar 2005 av ADT Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Slå av hele vpu recoveren du. Den lager mer krøll en den gjør nytte. Får også alltid sånne problemer med den på, men alt fungerer knirkefritt med den avslått. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Slå av hele vpu recoveren du. finn først ut hva feilen er! sjekk om vifta på kortet ditt går. hos meg kom denne meldinga da vifta var ødelagt og kortet blei for varmt. du sjekker tempen inne på *egenskaper->avansert->overdrive sjansen for at du må kjøpe nytt kort er ikke stor, men fortsetter du å spille med det og kortet blir varmt igjen og igjen tar det kvelden til slutt. Lenke til kommentar
Syop Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Vifta går som bare det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 hm, hvor varmt er kortet ditt da? kan være kabinettet ditt blir så varmt at vpu recoveryen slår ut. hvor varmt er kortet? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 oppdater bios på hk hjalp for en maskin jeg hadde du kan også sette agp til 4 x og slå av fastwrite Lenke til kommentar
Mad25 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hvor sjekker jeg tempen på skjermkortet? (lå ikke inne på egenskaper\avansert) Har akkurat det samme problemet, har slått ned agp til 4x og slått av fastwrite uten at dette hjelper hatt problemet leeeenge nå, begynner å bli drittlei Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg bruker atitool for å måle temp... Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Vet ikke om det er så mye å bekymre seg for. Jeg har fått den feilmeldingen en del ganger, de første feilmeldingene kom ganske raskt etter at PC'n var satt i hop. Får som regel feilmeldingene under spilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå