Gå til innhold

VPU Recover? hjelp?

Syop

Anbefalte innlegg

Hey, jeg drev å spilte counter strike: source så klikka spille og det kom opp denne meldingen:

VPU Recover har nullstilt din grafikkakselerator som ikke lenger svarte på kommandoer fra grafikkdriveren

Vær så snill å fortell ATI Tevhnologies om dette problemet

Den genererte feilrapporten inneholder bare systeminformasjon, for eksempel driverversjon, AGP-innstillinger, størrelse på grafikkrammebuffer osv., som brukes av analysere problemet. Denne rapporten blir behandlet anonymt.

------

Hva betyr dette og hva skal jeg gjøre??? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På tide at du begynner og be og håpe på det beste............

Vpu recover kan være et tegn på mye rart, trenger ikke nødvendigvis være noe feil, kanskje du bare bruker en gammel skjermkortdriver som ikke trives med det spillet du spiller (løsning oppdater driver) eller at det kanskje blir litt for varmt inne i kabinettet ditt.

Hvis det er et engangstilfelle så skal du ikke bry deg så veldig, men hender det flere ganger så bør du nok finne ut hva som er årsaken.

Lenke til kommentar

jeg synes vi bør ta det litt med ro her! har du klokket kortet ditt for eksempel? Det er minimal sjangse for at du må kjøpe nytt, det er bare å løse problemet, ikke værre enn en vanlig bluescreen... ;)

Endret av ADT
Lenke til kommentar
Slå av hele vpu recoveren du.

finn først ut hva feilen er!

sjekk om vifta på kortet ditt går. hos meg kom denne meldinga da vifta var ødelagt og kortet blei for varmt.

du sjekker tempen inne på *egenskaper->avansert->overdrive

sjansen for at du må kjøpe nytt kort er ikke stor, men fortsetter du å spille med det og kortet blir varmt igjen og igjen tar det kvelden til slutt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hvor sjekker jeg tempen på skjermkortet? (lå ikke inne på egenskaper\avansert)

Har akkurat det samme problemet, har slått ned agp til 4x og slått av fastwrite uten at dette hjelper :hmm:

hatt problemet leeeenge nå, begynner å bli drittlei :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...