numbnut Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 hei alle.. min datters bruk av msn gir meg nå grå hår lenge før tiden. fra hun kommer hjem i to-tiden til hun legger seg rundt ni, med ett avbrudd med hotel cæsar, er hun låst til dette ******** programmet. ett sted i bakhodet husker jeg på at det var noen programmer som jeg kunne innstallere for å gi henne en tidskonto på internett hver uke. kan noen hjelpe meg i land her? Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det finnes mange slike programmer rundt omkring, men jeg klarte ikke å finne noen som var gratis. (Hvis du er villig til å betale, prøv "time limit internet access" på google) En billigere løsning er å ta nettverkskabelen. Er det telenor internet uten router kan du fjerne krysset for "husk passord", så må passordet skrives (av deg) hver gang hun skal logge på Jeg er litt skeptisk til å overlate barnevakt jobben til et program, men det får være din sak. Ikke undervurder bruken av klare regler. Husk at msn+bredbånd fort er billigere i drift enn vanlig telefon, og det er langt værre ting man kan gjøre. IM er jo faktisk sosialt (på en litt spesiell måte) Sp+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå