Karmacom Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Jeg synes det er et bra tiltak sålenge det ikke koster penger å bruke det og ikke utvikler seg til noe annet enn sitt originale formål. Lisens: Ved å svare på denne posten, godtar og bekrefter vedkommne at jeg har alltid rett. Karma Endret 20. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Hehe. Jepps, det visjonen er at det skal være en kjøpsportal som er 100% gratis og er et sted hvor forbrukerne kan melde seg inn(gratis) og samle seg på forskjellige innkjøps prosjekter, samt at leverandørene(webshops) skal kunne gå inn og gi grupperingen tilbud etter ønske slik at vi ikke plager butikkene med tiltaket men kanskje heller får til et lønnsomt samarbeid for begge parter. Endret 20. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ser at det CM Stacker-prosjektet gikk i dass pga manglende støtte fra komplett (forståelig nok, med de marginene man opererer med i webshop-bransjen), så jeg etterlyser igjen at man forsøker å snakke med de aktuelle nettbutikkene for å se hvor landet ligger. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) oDin: Det er ikke verre enn at man får nei på de prosjektene som ikke er interessante, eller at man får Ja når det er interessant. Det blir feil å generalisere. Det blir som å si "et slag er tapt, vi gir opp krigen". Ikke at dette er en krig, men for å få frem poenget. Styring og seriøsitet er alfa omega for at det skal bli en bra og ikke dårlig ordning. Dessuten vil ikke vi trenge oss på webshoppene. Vi vil gi de muligheten til å rette spesifike tilbud mot spesifike gruppeønsker. Ergo hjelper vi dem med å lage mer målrettede tilbud. Og at de får et verktøy faktisk, til å måle interessen for et produkt etc. Endret 20. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Slike tiltak vil både kjøper og selger ha fordeler av! Kjempebra theo343, stå på! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hadde jeg vært i Norge og slikt hadde jeg nok slengt meg på lianli kabinettet, Ønsker dere som står bak lykke til og håper på en god løsning for både kunder og butikker. Bare som andre har sagt før. Folk må melde seg på og ikke bryte av/angre seg når pakken er på vei! Tror det punktet over er blant det viktigste. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Lian-Li kabinettet som jeg har i signatur kampanjen har en ekstremt bra pris. Jeg håper flere vil se det . Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hadde jeg vært i Norge og slikt hadde jeg nok slengt meg på lianli kabinettet, Ønsker dere som står bak lykke til og håper på en god løsning for både kunder og butikker. Bare som andre har sagt før. Folk må melde seg på og ikke bryte av/angre seg når pakken er på vei! Tror det punktet over er blant det viktigste. Poenget er vel at folk sin interesse avhenger av pris, derfor er det ikek alltid så lett å vite om man skal skrive seg på eller ikke. AtW Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) På Lian-Li prosjektet ser man alle tallene og prisene . Men ellers kan det være vanskelig. Men man må også tenke som så at hvis jeg ikke satser så vinner jeg ikke. Med litt utveining i hva man faktisk kan betale som man ikke bare blir en blindpassasjer som hopper av. Endret 20. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
olav74 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Noen som husker coshopper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå