sigen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kanskje derfor ingen har modda et Dell-kabinett før... kjipt! Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Side døra du meina eller? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Blir det worklog når du begynner? Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det er jo helt uakseptabelt hehe. hva slags dell har du. ? husk å trykke ned den svarrte greia på baskiden før du drar det av hvis du har sånn da jeg ahdde det slik hvertfall : Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har en Dell 4550 Jeg vet at jeg kan vippe døren ut, men jeg kan ikke ta den helt av så da må jeg lage hull mens alle delene er inni....... ja, jeg kan ta ut alle delene, men jeg er så noob på det at jeg ikke tar sjansen......Tror jeg Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) neida en gong må være den fyste! til og me bestemor klare de:P Endret 24. januar 2005 av alexsnader Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 det er veldig enkelt. en gang og du er hekta ehhehe husk bare hvor alle ledninger skal og håndter de veldig forsiktig. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Her er min DELL etter at jeg har satt in plexiglass i det. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 oyoyoyoy gratisssss asss akkurat sånn har jeg !!!!1 og undtatt at det står å støver ned. fikk skikkelig lyst til å gjøre noe med det. det ble jo skikkelig bra. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Off Topic: En tråd uten spesielt mye DELL hets, utrolig On Topic: Har noen bilder jeg fikk av noen her et sted *rote rote* Endret 7. februar 2005 av Icedude Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ettersom jeg har akkurat samme kassa sjøl har jeg vurdert å gjøre noe lignende. Garantien min er borte for lenge siden uansett, har bytta skjermkort, tredobla RAM og satt inn en HD til. Siste: Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 mye fint man kan gjøre ja Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Masse fin som er mulig å gjøre med en DELL, ser det på den som står her hjemme også (IKKE min, liker ikke DELL) Men forsvinner garantien hvis du setter inn mer RAM? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Masse fin som er mulig å gjøre med en DELL, ser det på den som står her hjemme også (IKKE min, liker ikke DELL) Men forsvinner garantien hvis du setter inn mer RAM? Tror du de kommer hjem hos deg og sjekker om du har det du bestillte? NEI Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 "bokhylle" hvor stort er det vinduet og hvor kjøpte du det? Hva brukte du til å kutte med?? Tok du ut alle delene før du kuttet? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er 31cm bredt og 27cm høyt. Måtte kutte litt i plexiglasset for at det skulle passe. Kjøpte det på pcstyling.no. Plundret litt med å få det på. Det skulle inn i en sånn list og masse surr. Brukte en dremel til å kutte. Hvorfor skulle jeg tatt ut alle delene? Jeg tok bare ut døren. Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Klarte du å ta døren helt av?? Det klarte ikke jeg sist jeg prøvde ihvertfall.....får prøve på ny..... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Men forsvinner garantien hvis du setter inn mer RAM? Garantien ryker med en gang du har satt inn komponenter du ikke har kjøpt til blodpris fra DELL Endret 8. februar 2005 av Icedude Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Garantien ryker med en gang du har satt inn komponenter du ikke har kjøpt til blodpris fra DELL oooops... da har ikke foreldrene mine garanti på pc`en sin lenger, på grunn av meg. Jaja, tviler på at de viste at de hadde det "in the first place" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå