sjiraffen Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Jeg har litt lyst å sette inn et plexi vindu i mitt kjedelige Dell kabinett. F. eks et slikt Er dette vanskelig? Hvilket verktøy skal jeg bruke?? Er det noen andre som har satt inn vindu i et Dell kabinett?? Jeg vil gjerne se bilder.... Endret 18. januar 2005 av sjiraffen Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Som så altfor mange poster nevner så er det stikksag eller dremmel som er tingen;) Vindu funker sikkert på dell kab også, men jeg vi lakkert og slikt på nytt, for å fjerne de sporene:P Dell er sikkert bra for mange, men ikke for meg:D:P Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Okey....får vel skaffe meg en stikksag da... Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hvorfor ikke skaffe seg et nytt et? vi kan ikke klage på prisen for kabinett i norge. et dell kabinett er jo ikke noe gamer eller server kabinett. heller et familie pc kabinett. hvis du skal modde kabinettet så vil modding gjøre seg mye bedre på et annet kabinett, - et kabinett som er lagd for modding. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Er dette vanskelig? neida det er ikkje so vanskelig, bare du veit ka du styre med osv.. du kan altid øve deg på ei alu plate eller noke sånn før du starter på kabinette ditt blir kjekt om du får det til! har ikkj sett Dell med plexi enda edit: leif Endret 19. januar 2005 av alexsnader Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Å modde en dell er som å sminke en gris ^^ jaja... kjøp heller nytt!! <Nudle> 1 Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Å modde en dell er som å sminke en gris ^^ jaja... kjøp heller nytt!! <Nudle> når du sminker en gris er det for å få den til å se penere ut, når du modder en dell er det for de samme grunnene, hva er vitsen med nytt kabinett når det fortsatt vil være dell deler som er inni! Stå på, kanskje du blir den første med et fett dell kabinett (personlig meninger der) Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Blir en gris fin når du sminker den? <Nudle> Lenke til kommentar
Thel Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Et dell kabinett kan sikkert bli fint det også, bare du gjør de rette tingene, flere modder her på forumet så er jo kabinettene så forandret at du ikke kan se deres opprinnelse lenger, så det er ikke umulig å fjerne dell utseende! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Vær så snill. Les sticky'r før du spør. http://overklokking.no/guides/vinduguide/index.html Nudle:Trykk her Lurer på hvor mange ganger jeg har postet den linken jeg. Endret 19. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det er jo ikke no vits i å kjøpe nytt erke hele hvis ikke hvertfall noe av vitsen med å modde å gjøre kabbiset kulere. Har selv hatt dell kabbis fett å sett hvordan det kunne ha blitt Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 DELL har dobbelvegg bare sånn at du vet det. Metall + plast. Go boy hvis du greier det Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Å modde en dell er som å sminke en gris ^^ jaja... kjøp heller nytt!! <Nudle> Blir en gris fin når du sminker den slutt og spam!!! om han vil modde Dell så gjør han det Nudle hvis du ikkje har noke skikkelig og sei kan du bare være holde....ja... du e bare innleggs kåt Endret 20. januar 2005 av alexsnader Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg spammet ikke..... gir han bare råd... dere er så sure.... Modding av dell kabinett går sikkert fint =) sier bare at det kanskje blir finere med nytt? men hvis han vil modde det så kan han jo bare gjøre det... smart å bruke dekselet fremme til noe... f.eks... bytte det ut med plexi =) <Nudle> Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Blir en gris fin når du sminker den? <Nudle> Off topic: Finere enn deg lille venn On topic: Helt enig med tidligere meninger, modda Dell, DET hadde vært originalt Er vel ikke nødvendig å minne deg på at Dell's Service sikkert går til helvete? Edit: Skrivefeil. Endret 22. januar 2005 av Nomix Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er vel ikke nødvendig å minne deg på at Dell's Service sikkert går til helvete? Hysj!:P hehe tenk om han ikkje gjør de no då! pga Service Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er vel ikke nødvendig å minne deg på at Dell's Service sikkert går til helvete? Hysj!:P hehe tenk om han ikkje gjør de no då! pga Service du gir ikke opp at du har moddet da, de kommer vel ikke til deg. Hadde DELL med WinME, hvis jeg installerte XP ville servicen/garantien(?) gå til et visst sted. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 typisk Dell de... Dell passer til noken, men ikkje til meg:p on topic kortid kan vi få blide av moden? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 go for it! Ingen som jeg vet om så har modda eg Dell-kabinett før. Håper på bilder, og håper på at du får verdens første stilige Dell-kabinett! (liker ikke dell, eneste jeg bruker det til er "mellomlager" når jeg formaterer) Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Det er ikke sikkert jeg gjør det allikevel fordi jeg kan ikke ta av siden på kabinettet så da er det ganske vanskelig å få det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå