Gå til innhold

hjelp til ny mobil

Frappy

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg ny mobil nå valget står mellom himmel og jord har ikke så mye peiling på mobil untatt at jeg hat hatt 6230 og aldri mer den tlf off mareritt ! hehe

viktige ting jeg må ha !

bluetooth-

mms

bra fargesjerm

radio eller mp3

helst minnekort ikke nødvendig

kamera med bra kvalitet

komm med forslag !

skal ikke koste over 1000kr med abonement samme hvilket abonement !

+ den kan ikke være operatørlåst

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, den koster vel nok under 1000lappen til at du kan kjøpe en dugende mp3spiller i tillegg til samlet pris under 1000.

Det er i grunn ganske smart.

Dessuten er det en veldig bra telefon!

Lenke til kommentar
elle så kan du jeg se på motorola e398, er konkurent med k700i og 6230...lettere sagt er e398 blandig mellom k700i og 6230. fordeler fra begge telefonene. til og med bedre i pris i forhånd til de andre telefonene.

og noen ulemper:

feks Itap systemet.

Hva er ulempene ved iTap? Jeg synes iTap fungerer veldig bra jeg...

Jeg vil også anbefale E398, men kameraet er ikke noe utrolige greier. Hvis kamera er viktig for deg burde du kanskje titte på Siemens S65.

Hva mener du forresten med "ikke operatørlåst"? Hvis du kjøper en mobil med bindingstid så er vel de fleste telefonene låst til nettopp det selskapet?

Lenke til kommentar
elle så kan du jeg se på motorola e398, er konkurent med k700i og 6230...lettere sagt er e398 blandig mellom k700i og 6230. fordeler fra begge telefonene. til og med bedre i pris i forhånd til de andre telefonene.

og noen ulemper:

feks Itap systemet.

Hva er ulempene ved iTap? Jeg synes iTap fungerer veldig bra jeg...

Jeg vil også anbefale E398, men kameraet er ikke noe utrolige greier. Hvis kamera er viktig for deg burde du kanskje titte på Siemens S65.

Hva mener du forresten med "ikke operatørlåst"? Hvis du kjøper en mobil med bindingstid så er vel de fleste telefonene låst til nettopp det selskapet?

Hvis du syns Itap fungerer bra, så betyr ikke det at jeg gjør det :p jeg syns bare systemet er tåplig og vanskliggjør sms skriving. jeg har hatt e398 og v600, så jeg har prøvd det.

det er ikke gitt at telefon kjøpt med bindingstid også er låst ;)

Lenke til kommentar

hehe...Jeg vil anbefale Motorola e398...Christian86 sier "men kameraet er ikke noe utrolige greier", men feil....kan stille på kvaliteten både på telefonen, og på ett medfølgende program kalt Venturi 2..

Anbefaler E398 på det sterkeste, meget brukervennlig telefon,blåtann,mp3spilller, kamera og 70mb minne :yes: +++++++ lyser i takt med ringetonen, forskjellige farger på lysene i sidene... ja, det er en One of a kind mobil :D

Lenke til kommentar
hehe...Jeg vil anbefale Motorola e398...Christian86 sier "men kameraet er ikke noe utrolige greier", men feil....kan stille på kvaliteten både på telefonen, og på ett medfølgende program kalt Venturi 2..

Anbefaler E398 på det sterkeste, meget brukervennlig telefon,blåtann,mp3spilller, kamera og 70mb minne :yes: +++++++ lyser i takt med ringetonen, forskjellige farger på lysene i sidene... ja, det er en One of a kind mobil :D

jeg klaget ikke over kameraet ;) jeg klaget over I tap, men kameraet var ikke å hoppe i taket for...syns E700 var bedre da :p

Lenke til kommentar
velger enten k700i eller s65 hvliken ?

Jeg ville helt klart valgt S65! K700 har uansett ikke noe spesielt som S65 ikke har, men S65 har mye bedre kamera.

Bedre skjerm, MP3 og radio f.eks. :)

Men S65 har også minnekort som K700i ikke har.

Kommer jo litt an på hvordan man ser på skjermen, i grunn..

Noen mener at skjermen til K700i er bedre pga oppløsningen, men S65s skjerm er jo mye større og godt oppløst den også.

Nå er jo kanskje piksletettheten på K700i bedre enn på S65, men S65s skjerm stiller ganske kraftig opp mot 176x220skjermer den også.

Lenke til kommentar

Jeg ville helt klart valgt S65! K700 har uansett ikke noe spesielt som S65 ikke har, men S65 har mye bedre kamera.

Har ikke S65 radio og mp3-spiller?

Jo, den må da ha det? :hmm:

Lenke til kommentar

Har ikke S65 radio og mp3-spiller?

Jo, den må da ha det? :hmm:

nei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...